نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
15. مهر 1395 - 9:24
علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی به منظور شرکت در اختتامیه کنگره ملی یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد و انجام سفر 2 روزه صبح امروز وارد یاسوج شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب، لاریجانی با همراه استاندار، مجمع نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان حضور در گلزار شهدای یاسوج به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کردند.

سخنرانی در کنگره ملی شهدای استان و حضور در نشست شورای برنامه ریزی و توسعه کهگیلویه و بویراحمد از جمله برنامه های مهم صبح امروز لاریجانی در یاسوج خواهد بود.

بر اساس برنامه پیش بینی شده لایجانی همچنین ساعت 15 عصر امروز با سفر به کهگیلویه (دهدشت) در نشست شورای اداری این شهرستان حضور خواهد یافت.

فرمانداران سه شهرستان چرام، بهمئی و لنده در این نشست شرکت دارند و مشکلات و نارسایی های عمیق این مناطق با حضور علی لاریجانی و مسئولان اجرایی استانی بررسی خواهد شد.

بازدید از چند طرح مهم اقتصادی معطل مانده از سالیان طولانی در کهگیلویه از جمله پتروشیمی دهدشت نیز از دیگر برنامه های مهم عصر امروز رئیس مجلس شورای اسلامی به این شهرستان خواهد بود.

سخنرانی عمومی در جمع مردم شهرستان گچساران در ساعت 8 صبح فردا جمعه آخرین برنامه کاری سفر 2 روزه لاریجانی به استان کهگیلویه و بویراحمد اعلام شده است.

استان کهگیلویه وبویراحمد با جمعیتی حدود 700 هزار نفر دارای هشت شهرستان، 17 شهر و یکهزار و 676 روستای دارای سکنه در جنوب غربی ایران واقع شده است.

نخستین کنگره سرداران و یکهزار و 880 شهید کهگیلویه و بویراحمد از روز یکشنبه یازدهم مهرماه آغاز شده و امروز پایان می یابد. 

 

---
---
---
---
---
---
---

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها