نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
14. مهر 1395 - 9:14
در مرحله یک شانزدهم جام حذفی؛
نفت وگاز در گچساران به مصاف راه آهن می رود
بر اساس قرعه کشی مرحله یک شانزدهم جام حذفی تیم فوتبال نفت وگاز گچساران نماینده کهگیلویه وبویراحمد حاضر در این رقابت ها در گچساران به مصاف راه آهن می رود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،بر اساس قرعه کشی انجام شده مرحله یک شانزدهم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال کشور تیم نفت وگازگچساران درچارچوب این رقابت ها در ورزشگاه شهدای نفت به مصاف راه آهن می رود.

 

مرحله یک شانزدهم جام حذفی فوتبال کشور روزهای 13 و 14 آبان و مرحله یک هشتم این رقابت ها نیزدر روزهای 27 و 28 آبان ماه سال جاری برگزار خواهد شد.

 

در دیگر دیدارهای این مرحله پیکان میزبان آلومینیوم اراک است نفت مسجد سلیمان با پدیده مشهد ، شهرداری تبریز با شهرداری فومن و نساجی مازندران با نفت تهران دیدار خواهند کرد.

 

 اکسین البرز میزبان ذوب آهن اصفهان و فولاد یزد میزبان فولاد خوزستان است و قشقایی شیرازنیز به مصاف آینده سازان برق شیراز می رود. 

 

ملوان بندرانزلی میزبان تراکتورسازی تبریزخواهد بود، استقلال تهران با تیم مس کرمان،نفت امیدیه با شهرداری ماهشهردیدار و گسترش فولاد تبریز نیز پذیرای مس رفسنجان است.

 

و درادامه این رقابت ها ماشین سازی تبریز باخونه به خونه بابل ،صبای قم با گل گهر سیرجان، سپاهان اصفهان با پارس جنوبی جم وسایپا با بادران تهران دیدار خواهند کرد.

 

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها