نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
9. مهر 1395 - 23:49
تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان خود تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل گذشته لیگ برتر را از گردونه رقابتهای جام حذفی حذف کرد.

به گزارش آفتاب جنوب،تیم فوتبال نفت و گاز گچساران میزبان خود تیم استقلال خوزستان را با نتیجه یک بر صفر شکست داد.این دیدار که قرار بود از ساعت 16:30 آغاز شود بدلیل عدم حضور آمبولانس در ورزشگاه غدیر اهواز با 25 دقیقه تاخیر و از ساعت 16:55 آغاز شد.

گل تیم نفت وگاز گچساران در این دیدار توسط مهاجم ریز نقش این تیم "کوشا بهایی پور"در دقیقه 58 و از روی پاس زیبای حسین حجازی به ثمر رسیدتا پسران نفت با این تک گل ارزشمند این دیدار را به سود خود به پایان برساند.

بعد از به ثمر رسیدن گل برتری نفتی های گچساران تیم استقلال خوزستان که در شوک فرو رفته بود حملات ناقصی به روی دروازه زرین ساعد ترتیب داد که نه تنها خطری دروازه نفت  وگازرا تهدید نکرد بلکه در ضدحملات موقعیت های خوبی نیز نصیب تیم شگفتی ساز نفت و گاز گچساران شد تا اینکه قهرمان فصل قبل لیگ برتر فوتبال کشور در زمین خود حرفی برای گفتن نداشته باشد و تیم برتر این دیدار به مرحله یک شانزدهم صعود کند.

تیم نفت وگاز گچساران در این بازی حساس با ترکیب زیر به میدان رفت:هادی زرین ساعد ، علی جهانگیری ، عبدالکریم شاوردی ، نبی الله اسدی ، عماد قاسمی ، حسین حجازی ، فرید طالقانی ، کوشا بهایی پور ، ساسان شیرمردی، علی کرمی و محمدرضا مظاهری.

تیم آماده نفت وگاز گچساران که با درایت کادرفنی خوب خود توانسته است به تیم منسجمی تبدیل شود، در مقابل تیم های لیگ برتری حریف قدرتمندی نشان داده  و نیزدر ادامه راه خود در جام حذفی و لیگ دسته دو خط و نشان جدی برای رقبای خود بکشد.

گفتنی است تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در مرحله بعدی جام حذفی به مصاف تیم راه آهن یزدان خواهد رفت که با قرعه کشی مکان آن بازی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها