نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. مهر 1395 - 8:48
کارگران ساختمانی که در فقیرترین نقاط گچساران و با حداقل دستمزد و ضعیف ترین جای اسکان و محروم ازهمه چیز صبح راشب و شب رابه صبح می‌گذرانند، ولی گوشه چشمی هم خیره به نگاه مسئولین دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،صادق خادمی؛سکوت سازمانی باعث میشود که مدیر، وقتی متوجه مشکلات شود که کار از کار گذشته است.

 

احتراما مطالبی که بیان میشود درددل کارگران ساختمانی، ساده دلیست که نه جایگاهی برای نشستن و نه سرپناهی برای ماندن دارند.
سرماوگرمای طاقت فرسا رالمس  وچشم به راه میمانند تا کسب روزی نمایند.
گاهی ازصبح تاشب منتظر مانده و ناامید و شرمنده در برابر همسر وفرزندان خود به منزل باز میگردنند
هرچند که روزی خودرا از ایزد منان میطلبند ، ولی گوشه چشمی هم خیره به نگاه مسئولین دارند
پیرو بخشنامه تاریخی وزیر بهداشت در تصویب واجرای طرح بیمه سلامت که حداقل خدمت ویژه‌ای به مردم محروم جامعه انجام گرفت، میطلبد نگاه ویژه ای همه مسئولین این شهر به کارگران ساده ساختمانی داشته باشند.

کارگران ساختمانی که در فقیرترین نقاط گچساران و با حداقل دستمزد و ضعیف ترین جای اسکان و محروم ازهمه چیز خصوصا نیازهای اولیه یک انسان ازجمله تغذیه مناسب، پوشاک مناسب، آموزش وتفریح و غیره… صبح راشب و شب رابه صبح می‌گذرانند.
کارگرانی که با مشقت تمام کار میکنند که اندک پولی بدست آورده وامرار معاش میکنند

حال درسالی که به گفته رهبر معظم انقلاب مزین به اقدام وعمل نام گذاری شده است، عزم جدی مسئولین را میطلبد ولازم است همان طوری که پارکینگ برای خودرها درنظر گرفته میشود ، جایگاهی هم برای انسانها در نظر گرفته شود.

لذا خواهشمندیم به اقتضاء فصل جایگاهی در شأن و شخصیت و همچنین درجهت تکریم کارگران عزیز ایجاد شود ،تا ازاین راه بتوانیم از فضای بدروح ایجاد شده درجامعه خارج شویم و خدمتی به این قشر محروم جامعه انجام داده باشیم

رجاء واثق دارم که پاداش این امر نیکوکارانه را خداوند متعال دراین دنیا و آخرت عطا خواهد کرد

والسلام …

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها