نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مهر 1395 - 22:58
در هفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال رقم خورد؛
پیروزی نفت و گاز گچساران مقابل فولاد نوین اهواز
درهفته چهارم لیگ دسته دوم فوتبال کشور تیم نفت و گاز گچساران، حریف خود فولاد نوین اهواز را با شکست بدرقه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عصر امروز در ورزشگاه شهدای نفت گچساران، دو تیم فوتبال نفت این شهر و فولاد نوین اهواز به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با نتیجه سه بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید.

 

در این بازی گل های تیم فوتبال نفت و گاز گچساران را در دقایق ۶۶، ۸۶ و ۹۱ به ترتیب کوشا بهایی پور، مرتضی حیدری و حسین حجازی به ثمر رساندند. این بازی که در ورزشگاه بدون تماشاچی شهدای نفت برگزار می شد، هر چند از حساسیت زیادی برخوردار نبود، اما تیم ها با ارائه یک بازی کاملا هجومی درصدد کسب ۳ امتیاز بازی بودند.

 

در این نبرد تن به تن بازیکنان نفت گچساران با وجود از دست دادن موقعیت های فراوان اما در پایان ۳ امتیاز این دیدار را کسب کردند تا در دو بازی انجام شده در این فصل در مجموع ۶ امتیاز را به دست آورده باشند.

 

برای تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در این بازی هادی زرین ساعد، اتابک نمازی، نبی الله اسدی، عماد قاسمی، یحیی رحمانی، محمدرضا مظاهری، فرید طالقانی،کوشا بهایی پور،ساسان شیرمردی، علی کرمی و مرتضی حیدری به میدان رفتند.

 

همچنین تعویض های تیم نفت در دقیقه 78 فرشید پاداش به جای علی کرمی، دقیقه 84 حسین حجازی زننده گل سوم بازی به جای یحیی رحمانی و علی جهانگیری در قیقه 89 به جای علی کرمی وارد میدان شدند.

 

تیم نفت و گاز گچساران در نیمه دوم بازی که به نیمه مربیان معروف است با ارائه بازی به مراتب بهتر از نیمه نخست توانست تیم با انگیزه فولاد نوین را از پیش رو بردارد.

 

نفتی های گچساران روز جمعه نهم مهر ۹۵، در چارچوب جام حذفی باشگاه های کشور در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم استقلال خوزستان قهرمان فصل پیش لیگ برتر خواهند رفت.

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها