نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. مهر 1395 - 21:31
بررسی‌ها نشان می‌دهد که در شرایطی که انتظار می‌رفت آرای نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا کاهش یابد، وی همچنان از حمایت بیشتری برخوردار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،زمانی که «هیلاری کلینتون» نامزد دموکرات انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا گفت که نیمی‌از هواداران «دونالد ترامپ» رقیب جمهوری‌خواهش، عده‌ای مفلوک هستند، جمهوریخواهان تصور می‌کردند که این صحبت به رقابت‌های انتخاباتی کلینتون لطمه وارد می‌کند.



در واقع این همان انتظاری بود که دموکرات‌ها 4 سال پیش درباره وضعیت «میت‌ رامنی» نامزد جمهوری‌خواه داشتند وقتی که وی گفت که 47 درصد از کسانی که به «باراک اوباما» رای می‌دهند، افرادی هستند که به دولت وابسته‌اند.



اما نظرسنجی خبرگزاری آسوشیتدپرس نشان می‌دهد که آرای کلینتون آنچنان که هواداران ترامپ انتظار داشتند از چنین حرفی آسیب ندیده است و در واقع این ترامپ است که به عنوان فردی که احترامی ندارد شناخته می‌شود.



60 درصد از افرادی که رای‌دهندگانی که ثبت‌نام کرده‌اند، معتقدند که ترامپ احترامی برای آمریکایی‌های عادی قائل نیست. این در حالی است که بیش از 48 درصد چنین نظری درباره کلینتون دارند.



هواداران ترامپ در تظاهرات‌های خود لباس‌ها و نماده‌هایی را با خود حمل کرده‌اند که بر روی آن واژه مفلوک نوشته شده است. آنها همچنین هشتگی را هم با همین مظمون در توییتر فعال کرده‌اند.



تقریبا 3 نفر از هر 4 تن، ترامپ را شخصی مهربان یا دارای رویکردی مدنی نمی‌دانند. نیمی هم می‌گویند که وی نژادپرست است. این آمار تقریبا از ماه جولای تاکنون تغییر نکرده است.

 
منبع: فارس
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها