نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. شهريور 1395 - 21:00
نماینده ولی‌فقیه در هوافضای سپاه فارس و بوشهر:
آمریکا به برجام نیاز دارد/فتنه‌ای دیگر با امیدوار کردن دشمن در راه است
نماینده ولی‌فقیه در هوافضای سپاه فارس و بوشهر گفت: آمریکا به برجام نیاز دارد چرا که آنها می‌خواهند نفسشان را تازه کنند، امروز استخوان‌های آنها خرد شده است و اگر به دولتمردان ما در دنیا احترام می‌گذارند این به برکت 8 سال دفاع مقدس است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید کرامت‌الله مظاهرینماینده ولی‌فقیه در هوافضای استان‌های فارس و بوشهر در مراسم رژه نیروهای مسلح و بسیجیان گچساران ،گفت: امروز یادآور رشادت‌های 450 هزار شهید و ایثارگر دوران دفاع مقدس است. واقعه طبس، کودتای نوژه و خلق کردستان صورت گرفت تا به جنگ تحمیلی 8 ساله رسیدیم.

 

وی افزود: مستی صدام به قدری بود که وقتی وارد خوزستان شد و خرمشهر را گرفت به فکر این بود که با سرمایه 400 میلیارد دلاری‌اش شام را تهران باشد اما آرزوهایش را با خود به گور برد.

 

مظاهری با بیان اینکه مردم ما در آن روزها خیانت‌های بنی‌صدر خائن را دیدند و هیچ‌گاه آن روزها را فراموش نخواهند کرد،اظهارکرد: دشمن آن روز با 12 لشکر زرهی، 35تیپ زرهی، یک‌هزار و 400 فروند بالگرد و 400 تانک و نفربر به خرمشهر آمده بود وآن روزها شهید جهان‌آرا با دستان خالی 35 روز خرمشهر را زنده نگه داشت.

 

وی گفت: وقتی امام راحل و فرمانده کل نیروهای مسلح دستور داد خرمشهر باید آزاد شود سربازان آن‌روز و فرماندهان امروز ما چنان سیلی به صدام زدند که نتوانست بلند شود.

 

نماینده ولی‌فقیه در هوافضای سپاه فارس و بوشهراظهارکرد:آن روزها همین کشورهای عربی و کویت برای صدام هلهله می‌کردند اما هنگامی که صدام به کویت حمله کرد امیر کویت به صدام گفت ما نوشابه سربازهای تو را در جنگ می‌دادیم.

 

وی تصریح کرد: جنگ و دوران دفاع مقدس برای کشور ما نعمت بود زیرا در حالی که آن روزها حتی به ما سیم خاردار هم نمی‌دادند ما به خودباوری و ایستادگی و سازندگی رسیدیم.

 

مظاهری افزود: پیروزی‌های لبنان در جنگ 33 روزه، موفقیت‌های یمن و حضور مقتدرمان در سوریه و عراق ثمره و میوه جنگ 8 ساله است و امروز در دریای مدیترانه تا خاور دور نفوذ کلام مقام معظم رهبری وجود دارد. جنگ فرزندانی تربیت کرد که امروز ایران اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای هزاران سردار سلیمانی دارد.

 

وی تصریح کرد:آمریکا به برجام نیاز دارد چرا که آنها می‌خواهند نفسشان را تازه کنند، امروز استخوان‌های آنها خرد شده است و اگر به دولتمردان ما در دنیا احترام می‌گذارند این به برکت 8 سال دفاع مقدس است.

 

نماینده ولی‌فقیه در هوافضای سپاه فارس و بوشهرگفت: فتنه جدیدی در راه است  و آنهایی که دشمن را امیدوار می‌کنند بدانند بسیجیان و رزمنده‌ها زنده هستند. خدا نکند پای انسان در جهاد کبیر بلغزد ، باید سیاسی باشیم و در خیمه و زیر چتر ولایت باشیم.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها