نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. شهريور 1395 - 14:25
نماینده گچساران و باشت گفت:بر اساس زمان‌بندی پتروشیمی گچساران باید در سال 97 به پایان برسدکه بعد از راه‌اندازی ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن را دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون جلسه بررسی وضعیت پتروشیمی گچساران گفت:مشکل تأمین مالی پتروشیمی گچساران برطرف شده است و انتظار می‌رود که برای رفع عقب ماندگی‌ها در پتروشیمی این شهرستان تلاش بیشتری انجام گیرد.

وی افزود: امیدواریم پالایشگاه بیدبلند با توجه به برنامه‌ریزی انجام شده به موقع به اتمام برسد و ما مرتب پیگیر هم هستیم و امیدواریم پتروشیمی دهدشت هم به نتیجه برسد.

تاجگردون اظهارکرد:این شهر ظرفیت های  خوبی در بخش نفت و گاز دارد که بهره‌گیری از این ظرفیت‌ها مهم و ضروری است ومنطقه ویژه اقتصادی گچساران در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به تصویب رسیده که امیدواریم سبب توسعه و رونق اقتصاد و اشتغال در این شهرستان شود.

نماینده گچساران و باشت درمجلس گفت: راه‌اندازی صنایع پایین دستی در پتروشیمی گچساران جهت رونق اقتصاد و اشتغال در این شهرستان ضروری است وامیدواریم پتروشیمی گچساران هر چه سریع‌تر راه بیفتد تا هم کشور و هم مردم این منطقه از آن نفع ببرند.

وی اظهارکرد: بر اساس زمان‌بندی پتروشیمی گچساران باید در سال 97 به پایان برسدکه بعد ازراه‌اندازی ظرفیت تولید سالانه یک میلیون تن اتیلن را دارد.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها