نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
27. شهريور 1395 - 20:07
پرواز این نمایندگان با پرواز کلاس تجاری هواپیمایی امارات که یکی از گران ترین و لوکس ترین خطوط هواپیمایی جهان است صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،با وجود بسیاری از محدودیت های مالی در اعزام ورزشکاران و مربیان آنان ، 5 نماینده اصلاح طلب مجلس در زمان تعطیلی هایی که اصولا برای سرکشی نمایندگان به مناطق انتخاباتی شان و دیدار های مردمی و شناسایی خلا های موجود در نظر گرفته میشود با هزینه ای گزاف همراه با کاروان پاراالمپیک راهی ریو برزیل شدند .

 
در بررسی های صورت گرفته مشخص شد در حالی که پرواز های ورزشکاران با مشکلات فراوان و در پایین ترین سطح تشریفات انجام شده است این نمایندگان با پرواز کلاس تجاری ( business class )هواپیمایی خارجی امارات که یکی از گران ترین و  لوکس ترین خطوط هواپیمایی جهان است صورت گرفته است .
 
همان طور که در ادامه مشاهده میکنید قیمت پرواز کلاس تجاری هواپیمایی امارات از تهران به مقصد ریو دو جانیرو برزیل در ارزان ترین قیمت که در کابین سوم انجام میشود معادل 5954 دلار قیمت دارد که این میزان با توجه به کابین پروازی میتواند به بیش از 11 هزار دولار معادل 38 میلیون تومان برسد که مجموع آن برای این 5 نماینده به مبلغی نزدیک به 200 میلیون تومان می رسد .
 
پرواز 100 میلیون تومانی نمایندگان اصلاح طلب مجلس به برزیل با لوکس ترین ایرلاین جهان ! + اسناد
 
جعفر زاده ایمن آبادی در کنار تاجگردون در پرواز کلاس تجاری هواپیمایی امارات
 
 
 
پرواز 100 میلیون تومانی نمایندگان اصلاح طلب مجلس به برزیل با لوکس ترین ایرلاین جهان ! + اسناد
 
قیمت پرواز های رفت و برگشت کلاس تجاری هواپیمایی امارات از تهران به ریو
 
هم‌اکنون محمدرضا تابش نماینده اردکان و رئیس فراکسیون ورزش مجلس (عضو فراکسیون امید) همراه با غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه (عضو فراکسیون امید)، طیبه سیاوشی و سیده‌فاطمه ذوالقدر  نمایندگان تهران و از اعضای کمیسیون فرهنگی پارلمان (اعضای فراکسیون امید) و همچنین غلامعلی جعفرزاده‌ایمن‌آبادی نماینده رشت در مجلس همراه با کاروان ورزشی ایران در رقابت‌های پارالمپیک ریو در برزیل به سر می‌برند.
 
سفر تفریحی از بیت المال حرام است ، این پول را برگردانید 
 
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی عضو جامعه روحانیت مبارز با اشاره به سفر 5 نماینده مجلس به برزیل برای بازی‌های پارالمپیک با هزینه بیت‌المال اظهار داشت: اگر کسی بخواهد از هزینه بیت‌المال استفاده شخصی کند این حرام است و نمی‌تواند چنین کاری را انجام دهد چرا که پولی که برای او هزینه شده متعلق به مردم است.
 
ابراهیمی ضمن انتقاد از تفریحی بودن این سفر آن را عذری بدتر از گناه عنوان کرد و گفت:‌ این نمایندگان باید هزینه‌های این سفر را به بیت‌المال بازگردانند.
 
وی تأکید کرد:‌ این نمایندگان وقت خود را که مربوط به حضور در مجلس شورای اسلامی بوده صرف این سفر کرده‌اند که با توجه به ضایع شدن این وقت نباید برای این مقدار حقوق بگیرند./روز پلاس
 
انتهای پیام/200

دیدگاه‌ها

از قدیم گفتن هر کسی زیاد مخالف داشت بدونید که اون شخص فرد موفقی بوده و دارن بهش حسودی میکنند.خوب بنده 7دا مگه میخواستی رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یک کشور با ماشین مش مندلی میرفت ریو....واقعا که کوته فکرید بابا یکم چشمتون رو باز کنید و دور ورتون رو بهتر ببینید ما هنوز به چه چیزایی داریم خرده میگیریم88185
اقای تاجگردون این رو یادت نره که ما شما رو به اینجا رساندیم قول دادی که مشکل جوانان گچساران و باشت رو حل کنی حال که بر صندلی محکم نشستی همه حرف هایت را فراموش کردی میر شکال بازی هایت کجا رفت
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
ما که حسود و بخیل نیستیم اگه موفق هست پس باید بعد از این همه سال مجججججلس نشینی و و کب کبه و دب دبه،شهرستانی بدون محرومیت داشته باشیم ایشان که نه فقط 5سال است در مجلس حضور دارد قبل از نمایندگی هم انجا مسوولیت داشت. اگر موفق است برای خودش است نه اجتماعی که حمایتش کرده اند. ما محرومیت زدایی میخواهیم از میر شکال،وضعیت اشتغال اعتیاد خودکشی فقرو شکم گرسنه... بر طرف کنه بعد ما خودمون براش سفر مریخ هم جور میکنیم.

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها