نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1395 - 10:28
پس از سفر رئیس جمهور به یاسوج، موج تغییر مدیران آغاز شد و کمتر از چهارهفته سه مدیرکل تغییر کرد و شایعه تغییر مدیران سوم و چهارم و حتی پنجم نیز به گوش می رسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،پس از سفر رئیس جمهور به یاسوج، موج تغییر مدیران آغاز شد و کمتر از چهار هفته سه مدیر کل تغییر کرد و شایعه تغییر مدیران سوم و چهارم و حتی پنجم نیز به گوش می رسد.

 

مدیرعامل شرکت آب منطقه ای کهگیلویه و بویراحمد در هفته اول پس از سفر حسن روحانی به یاسوج تغییر کرد و در هفته دوم، مسعود مثنوی، مدیر عامل جمعیت هلال احمر که در سفر روحانی به استان تلاش زیادی را انجام داد، جای خود را به جهانبین داد تا چینش مدیران در سال آخر دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر داشته باشد.

در روز گذشته نیز زینب قربانی تنها مدیرکل زن کهگیلویه وبویراحمد که در حال افتتاح طرح ها و پروژه های عمرانی این نهاد به همراه نماینده بویراحمد و دنا در مجلس در دهستان منصور آباد دشتروم به سر می برد از سمت خود برکنار شد و جای خود را فعلا به یاسر رحیمیان داد.

 

شایعاتی مبنی بر تغییر دو مدیرکل دیگر نیز مدتی است که به گوش می رسد و اینکه این دو کدام یک از مدیران استان باشند، باید با زمان همراه شویم تا تغییرات دولت تدبیر و امید در استان کهگیلویه و بویراحمد را در استانه انتخابات ریاست جمهوری شاهد باشیم.

سایت خبری صبح زاگرس به یکی این دو گزینه احتمالی اشاره کرد و نوشت: ” براساس شنیده ها جهانبخش ایزدپور مدیر کل اداره ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد سومین مدیر این استان است که به زودی تغییر می کند.

ایزدپور، بهمن ۹۲  در حکمی از سوی وزیر ورزش و جوانان به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

دوران تصدی ایزدپور بر اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در سال های اخیر با فراز و نشیب ها، نارضایتی های ورزشکاران و جامعه ورزشی همراه بوده است.

ایزدپور اصالتا بختیاری و دارای مدرک کار‌شناسی ارشد است.”

گفتنی است دقایقی بعد از انتشار این خبر در سایت صبح زاگرس، مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان این خبر را تکذیب کرد.

یکی دیگر از سایت های استانی نیز پیش از سفر رئیس جمهور به یاسوج از احتمال تغییر در سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داده بود و خبرها حاکی از آن بود که گوهرگانی به تهران و وزارتخانه خواهد رفت و فردی دیگر جایگزین وی خواهد شد.

همچنین شایعات خبر از برکناری یکی دیگر از مدیران در بدنه صنعتی و اقتصادی استان را می دهد و شواهد برگرفته از آن است که تنها مدیر بازمانده از دولت دهم نیز در حال برکناری است ،حال باید دید که کدامین مدیر در پایان دولت یازدهم عزل خواهد شد.

 

انتهای پیام/ر/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها