نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. شهريور 1395 - 0:12
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمداظهارکرد: برخی از خواص در سخنان خود ما را با ژاپن و آلمان دو کشوری که توانایی جنگ و حتی دفاع از خود راندارند مقایسه می کنند، مقایسه ایران با ژاپن و آلمان کاملا اشتباه است ونبایدایران اسلامی را که به عنوان ام القرای جهان اسلام است با این دوکشورمقایسه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمددریادواره 31شهید کوی کارکنان دولت گچساران ،گفت:امروز ‌اقتدار و امنیت ایران اسلامی در دنیا مدیون خون پاک شهداءدر طول چند دهه گذشته است که برگزاری این یادواره‌ها مصداق زنده نگه داشتن راه امام (ره) و شهداء خواهد بود.

 

وی افزود:ایثارگری ها و رشادت‌های جوانان غیور این مرز و بوم باعث تحکیم پایه‌های نظام اسلامی در دنیا شده است وما باید با الگو قرار دادن شهداء ،تفکر عاشورایی را که حضرت امام (ره) فرمودندزنده نگه‌ داریم و با استمرار این راه موجب عزت نظام اسلامی شویم.

 

انصاری با بیان اینکه شهدای عزیز شاهد و نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند،تصریح کرد: شهداء در دوران 8ساله دفاع مقدس از کنار ساحل اروندرود تا بلندی های شمال غرب کشور حماسه ها آفریدند و امروز جوانان این مرزبوم در امتداد راه آنها در ساحل مدیترانه وبا دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در حال مقابله هستند.

 

بیداری اسلامی دشمنان را سخت مستاصل کرده است

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به سخنان وزیر امورخارجه آل سعود مبنی بر اینکه ایران نباید انقلابش را صادر کند،گفت: طبق گفته امام عزیز، ما انقلابمان را در جنگ 8ساله دفاع مقدس به دنیا صادر کردیم واین بیداری اسلامی نشات گرفته از انقلاب اسلامی است که اینچنین دشمنان را سخت مستاصل کرده است.

 

وی افزود:استکبارجهانی و در راس آن آمریکای جهانخوار در ترکیه، عراق، افغانستان، پاکستان ، قرقیزستان و کشورهای حاشیه خلیج فارس دارای پایگاه های متعددنظامی است، اما باید بدانند که کور خوانده اندو در حقیقت  آنها درمحاصره ما قرار دارند که اگر اینگونه نبود متحمل این همه هزینه ها نمی شدند.

 

دشمنان جرأت حمله و تعرض به این سرزمین را ندارند

انصاری با بیان اینکه دشمنان جرأت حمله و تعرض به ایران اسلامی را نخواهند داشت،تصریح کرد:اگر دشمن این توانایی را در خود می دید که به کشور ایران اسلامی حمله کنند یک لحظه هم غفلت به خود راه نمی داد، اینکه امروز دشمنان جرأت حمله و تعرض به این سرزمین را ندارند به واسطه آگاهی  از قدرت بازدارندگی ما است.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمداظهارکرد:قطعا کشورهای دست نشانده ای که به نیابت از رژیم منحوس صهیونیستی در مقابل انقلاب ما صف آرایی کرده اند، باید بدانند انتقام جوانان غیور این مرزو بوم را که در ساحل مدیترانه به شهادت می رسند را از آنان خواهیم گرفت.

 

انصاری گفت:جوانان انقلابی  این مرزبوم در دوران پر پیچ و خم ازعمر37 ساله انقلاب اسلامی  حتی یک لحظه از دسیسه های دشمنان غافل نشده و با اتکال به قدرت لایزال الهی و با هوشیاری و تاسی از دیدگاه های ناب حضرت امام (ره)و منویات رهبری همه توطئه های دشمنان را نقش برآب کرده اند.

 

روزبه روز براقتدارو صلابت نظام اسلامی افزوده می شود

وی افزود:دشمنان به خوبی می دانند که ایران اسلامی در عرصه های مختلف صاحب دستاوردهای بسیار خوبی شده است و با رهبری داعیانه مقام معظم رهبری روز به روز نیز بر عزت ، اقتدارو صلابت  نظام اسلامی افزوده می شود.

 

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمداظهارکرد: برخی از خواص در سخنان خود ما را با ژاپن و آلمان دو کشوری که توانایی جنگ و حتی دفاع از خودراندارند مقایسه می کنند،مقایسه ایران با ژاپن و آلمان کاملا اشتباه است ونبایدایران اسلامی را که به عنوان ام القرای جهان اسلام است با این دوکشورمقایسه کرد.

 

اراده ملت ایران بالاتر از قدرت های نظامی دشمنان است

انصاری با بیان اینکه امروز تمام کشورهای هم پیمان استکبار جهانی در مقابل ما صف آرایی کرده اند،افزود:ما به این مسئله باور داریم که باید قدرت و صلابت اسلام و ایران اسلامی همیشه مافوق قدرت های استکباری و هم پیمانانشان باشد و دشمنان باید بدانند اراده ملت ایران بالاتر از قدرت های نظامی آنان است.

 

وی در در ادامه  با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا، گفت:حکام مرتجع و جنایتکار سعودی منتظر انتقام باشند و بدانند اگر بخاطر مصلحت و وحدت جهان اسلام نبوددر کمترین زمان ممکن انتقام خون شهدایمان را از آنها می گرفتیم.نگاه ما به کلام رهبری است اگر رهبری عزیزاجازه فرمایند به قول فرمانده سپاه قدس نماز وحدت را در مکه مکرمه اقامه خواهیم کرد.

 

گرفتاری های جهان اسلام حاصل دسیسه های حکام سعودی است

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدتصریح کرد:باکمترین امکانات جنگ 8 ساله را اداره و در مقابل تمام دنیای کفر ایستادگی کردیم و امروز مدرنترین سلاح های دوربردو پیشرفته و بسیج ده ها ملیونی را دراختیارداریم و آماده فرمان ولی امر مسلمین هستیم که در هر زمانی که دستور فرمایند انتقام خون جوانانمان را از آل سعودو استکبار جهانی خواهیم گرفت.

 

انصاری اظهارکرد:بخش بزرگی از گرفتاری های جهان اسلام حاصل دسیسه های حکام سعودی است و حمایت های آل سعود از تکفیری ها،سازمان منافقین و رژیم منحوس صهیونیستی همه نشان از ایستادگی مقابل جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران رادارد.

 

 وی با بیان اینکه  امروزه آل سعود با تمام وجود مقابل نظام اسلامی ایستاده است،افزود:حکام سعودی در حادثه منا با بدترین روش با میهمانان الهی برخورد کردندو بدلیل سوء  مدیریت و بی عرضگی  این فجایع را به بار آوردند.

 

تنها راه  جلوگیری از نفوذ دشمن تقویت روحیه انقلابی است

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه وبویراحمدتصریح کرد:حکام سعودی خائنین بی کفایتی هستند که در لباس خادمین حرمین شریفین به دنبال ثروت اندوزی و با تشکیل گروهک های تروریستی و نا امن کردن منطقه به مقابله با اسلام ناب محمدی (ص) پرداخته اند.

 

انصاری در پاین گفت:امروز نیروهای نظامی ما در اوج آمادگی قرار دارند و گوش به فرمان رهبر در هر نقطه از این کره خاکی آماده جانفشانی در راه خدا و دفاع از اسلام خواهند بوداستکبار جهانی از تفکر انقلابی و ولایت مداری جوانان غیور این مرزو بوم  می‌ترسد و تنها راه  جلوگیری از نفوذ دشمن تقویت همین روحیه است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها