نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
23. شهريور 1395 - 16:23
فرمانده سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران خبر داد،
بازسازی نمادین واقعه غدیر در گچساران با400بازیگر
فرمانده سپاه ناحیه گچساران از بازسازی و بازروایی واقعه غدیرخم در این شهرستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی اصغر نورایی اصل فرمانده سپاه ناحیه گچساران در نشست با خبرنگاران واصحاب رسانه ،گفت:با هدف گسترش فرهنگ ولایت و الگوسازی و معرفی روز بزرگ غدیر، شناساندن و معرفی سیره نبوی و ائمه معصومین(ع) و کمک به گسترش معارف الهی در جامعه، واقعه غدیر در گچساران بازسازی خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران همچون درختی است که ریشه در غدیر دارد و درامتداد غدیر قرار گرفته است،افزود:در بحث غدیرتنها مسئله جانشینی مطرح نیست بلکه توجه کامل به مسئله امامت و استمرار حکومت اسلامی بسیار حائزاهمیت است.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:بازسازی نمادین واقعه غدیر روز سه شنبه 30 شهریورماه جاری ساعت 16 در محل انتهای بلوار بعثت، روبه‌روی منازل مسکن مهراین شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی گفت: حدود 400 نفر شامل بازیگران اصلی،فرعی  و سیاهی لشکر نمایش شبیه سازی واقعه غدیر  در گچساران را اجرا خواهند کرد.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:اجرای این نمایش در جهت تبیین مقام ولایت و آگاه‌سازی عموم مردم به خصوص نوجوانان و جوانان از واقعه بزرگ غدیر است، که امیدواریم با بازسازی این واقعه به‌صورت نمادین بتوانیم فرهنگ ولایت و این واقعه غیرقابل‌انکار را به همگان نشان دهیم.

 

 نورایی اصل افزود:وسیله ایاب و ذهاب برای انتقال شهروندان به محل برگزاری نمایش در محلات سادات، رادک، کوی رزمندگان، 108 دستگاه، مرکز شهر و کوی کارکنان دولت این شهرستان تدارک دیده شده است.

نقش مهم اصحاب رسانه درایجاد تمدن اسلامی

فرمانده سپاه ناحیه گچساران درادامه با اشاره به رسالت مهم اصحاب رسانه در جامعه گفت:خبرنگاران دراین برهه از انقلاب اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارندو باید به گونه ای عمل نمایند که موجب پیشرفت و تقویت نظام اسلامی شوند.

 

وی افزود:اصحاب رسانه چشم بیدار این ملت و نظام هستند وباید آسیب‌ها و موانع جامعه را شناسایی و در راستای رفع آن‌ها گام بردارندو برای رسیدن به اعتلا و پیشرفت نظام اسلامی تلاش کنند.

 

نورایی اصل با بیان اینکه اصحاب رسانه در ایجاد تمدن اسلامی نقش تعیین کننده‌ای دارند،گفت:اصحاب رسانه در عصر کنونی باید برای پیروزی در عرصه جنگ نرم ،اصل دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی را به نحو مطلوب دنبال و مردم را از ترفندها و توطئه های دشمنان آگاه سازند.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران اظهارکرد:تبیین سبک زندگی اسلامی ایرانی یکی از وظایف مهم خبرنگاران است که باید از این ظرفیت استفاده کرده و فعالیت های خود را بر اساس گسترش سبک زندگی اسلامی وترویج سیره اهل بیت علیهم السلام برنامه ریزی کنند.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

تشکر فرمانده دلاور وسیله ایاب ذهاب کجا سوار بشن مردم باچی

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها