نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1395 - 23:10
زمانی که برانکو وارد ورزشگاه شد و قصد داشت از زمین چمن دیدن کند از سوی هواداران تراکتورسازی با پرتاب بطری آب مورد حمله قرار گرفت.
 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،در حالی که تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی امروز قرار است به مصاف هم بروند اما به دلیل اینکه بازیکنان دو تیم در یک هتل مستقر هستند حاشیه‌های جالبی به وجود آمده است.



بازیکنان پرسپولیس پس از رسیدن به تبریز در هتل پارس این شهر مستقر شدند و تراکتوری‌ها هم در این هتل حضور دارند. 



این موضوع باعث شده تا بازیکنان و مربیان دو تیم برخورد گرمی با یکدیگر داشته باشند. 



سروش رفیعی بازیکن تیم تراکتورسازی بیشتر از سایر بازیکنان با مهدی طارمی به خوش و بش پرداخت و از طرف دیگر بازیکنانی مثل خالد شفیعی، محمد ایرانپوریان و .. از جمله بازیکنان تراکتورسازی بودند که با پرسپولیسی‌ها به گرمی خوش و بش کردند. 



این ورود بازیکنان دو تیم باعث شد تا هواداران زیادی به هتل آمده و خواهان گرفتن عکس یادگاری با سرخپوشان شوند که این مسئله باعث به وجود آمدن بی نظمی زیادی در لابی هتل پارس شده بود. همچنین برانکو و قلعه نویی برخورد گرمی با یکدیگر داشتند و لحظاتی با هم به خوش و بش مشغول شدند. 



همچنین حراست هتل پارس تبریز به یکی از افرادی که چند وقت اخیر در اطراف پرسپولسیی‌ها حضور داشت و صحبت زیادی در مورد او بود تذکر داد که هتل را ترک کند و اما این فرد مدعی شد که با پرسپولیسی‌ها کاری ندارد و برای دیدن محمد نوری و محسن بنگر که سابقه حضور در پرسپولیس را دارند و امسال در تراکتورسازی بازی می‌کند آمده است.



مصطفی آجرلو، مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز که امروز صبح از تهران به تبریز آمده بود نیز در محل اردوی تیمش حضور یافت و با برانکو هم برخورد گرمی داشت.



دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس از هفته پنجم لیگ برتر از ساعت 17 و 15 دقیقه در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برگزار می‌شود.
 

حضور فرد حاشیه سازی که در چند وقت اخیر در اطراف پرسپولیسی‌ها بود اما با اعلام مسئولان باشگاه حق حضور در کنار پرسپولیسی‌ها را نداشت در اردوی این تیم در تبریز باعث شد تا پای پلیس هم به میان بیاید.

این فرد امروز در اردوی پرسپولیس در تبریز حاضر شد.که این مسئله با اخطار همراهان تیم پرسپولیس روبرو شد. این فرد سپس ادعا کرد که برای دیدن محسن بنگر و محمد نوری به اردوی پرسپولیس آمده که این موضوع باعث شد در نهایت پرسپولیسی‌ها با پلیس 110 تماس بگیرند و یک اتومبیل پلیس به هتل پارس بیاید.

پلیس در هتل محل اقامت تراکتورسازی و پرسپولیس باعث شد تا برای لحظاتی جو هتل امنیتی شود. اما در نهایت و پس از تذکری که از سوی مسئولان دو تیم‌ به این فرد داده شد قرار شد که وی در اردوی پرسپولیس حاضر نشود.

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

 

*مارکار آقاجانیان و گاسپار دو تن از مربیان تیم ملی فوتبال کشورمان امروز برای تماشای دیدار حساس تراکتورسازی و پرسپولیس به تبریز آمدند تا این دیدار را از نزدیک تماشا کنند.

این دو مربی در هتل پارس مستقر شدند که همان هتلی است که بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس در آن حضور دارند.

بازیکنان تراکتورسازی و پرسپولیس در حالی هتل محل اقامت خود را ترک کرده و به سمت استادیوم رفتند که هواداران زیادی مقابل هتل آنها حضور داشتند و این موضوع باعث به وجود آمدن حاشیه‌هایی شد.

* اتوبوس تراکتوری‌ها دیرتر به هتل رسید و به همین دلیل بازیکنان این تیم دقایقی بیرون هتل معطل شدند.

* ادینیو مهاجم برزیلی تراکتورسازی با سایر بازیکنان حسابی شوخی می‌کرد و حتی دوربین یکی از عکاسان را گرفت و به عکاسی از هم تیمی‌هایش پرداخت. 

* در یک اقدام جالب محمد انصاری مدافع تیم پرسپولیس زمانی که قصد داشت سوار اتوبوس شود به جای نشستن بر روی صندلی‌ها در قسمتی که در اتوبوس بار سوار می‌کنند سوار شد.

* زمانی که برانکو وارد ورزشگاه شد و قصد داشت از زمین چمن دیدن کند از سوی هواداران تراکتورسازی با پرتاب بطری آب مورد حمله قرار گرفت.

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

 

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

* حدود 100 هوادار پرسپولیس پشت دروازه استقرار یافتند. ماموران زیادی در کنار جایگاه هواداران پرسپولیس حضور دارند.

* تدابیر امنیتی ویژ‌ه‌ای برای این بازی در نظر گرفته شده و حدود 200 مامور در مقابل ورودی ورزشگاه حضور دارنند.

* تا به این لحظه حدود 4 هزار هوادار در ورزشگاه حضور پیدا کردند.

* سکویی برای یادبود شهیدان فاجعه منا در نظر گرفته شده است.

* خط‌کشی محوطه فنی نیمکت را قبل از بازی مجددا پر رنگ کردند.

* فردین عابدینی مدافع سابق تراکتورسازی قبل از این بازی به ورزشگاه آمده است.

* بازیکنان تراکتورسازی بعد از ورود اتوبوس تیم به ورزشگاه مورد تشویق قرار گرفتند.

* امیر قلعه‌نویی در کنار یکی از دوستانش وراد زمین شد و از شرایط ورزشگاه بازدید کرد.

* هادی محمدی،‌ سینا عشوری و سعید آقایی وارد زمین شدند و از سوی هواداران مورد تشویق قرار گرفتند.

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

*گاسپار و مارکار آقاجانیان 2 تن از مربیان تیم ملی برای تماشای دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس وارد ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی شدند.

* هواداران تراکتورسازی در چند صحنه بطری‌های آب به داخل زمین و به سمت پرسپولیسی‌ها پرتاب کردند.

* یکی از این بطری‌ها به سر بوژیدار دروازه‌بان کروات پرسپولیس برخورد کرد که این مسئله باعث ملتهب شدن جو ورزشگاه شد.

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

* هواداران تراکتورسازی شعارهای تند و غیراخلاقی علیه تیم پرسپولیس و  هوادارانش سر دادند و حتی هواداران پرسپولیس را تهدید می‌کردند که اگر صدایشان دربیاید با آنها برخورد خواهند کرد.

* حدود 200 هوادار پرسپولیس در گوشه ورزشگاه حضور دارند. این در حالی است که تمام سکوهای استادیوم در اختیار هواداران تراکتورسازی است.

* در اقدامی عجیب خبرنگارانی که قصد ورود به ورزشگاه را داشتند مورد تفتیش بدنی قرار گرفتند و حتی کیف آنها مورد بازرسی قرار گرفت.

* بازیکنان تیم تراکتورسازی با لباس‌های راه راه مشکی و قرمز به زمین آمدند.

* برانکو سرمربی پرسپولیس در زمان گرم کردن تیمش به کنار زمین آمد.

* پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس نسبت به برخوردی که با همراهان پرسپولیس شده بود معترض بود و حتی نیروهای پلیس می‌خواستند او را از کنار زمین به بیرون هدایت کنند اما در نهایت با وساطت نماینده سازمان لیگ این قضیه ختم به خیر شد.

*زمانی که بازیکنان پرسپولیس پس از گرم کردن بدن‌های خود قصد داشتند راهی رختکن شوند هواداران تراکتورسازی باز هم به سمت بازیکنان بطری‌های آب پرتاب کردند.

* محسن بنگر که در ترکیب اصلی تراکتورسازی حضور ندارد در زمان گرم کردن بازیکنان تراکتورسازی به کنار زمین آمد و از سوی هواداران پرسپولیس مورد تشویق قرار گرفت.

* بنری در ورزشگاه نصب شده بود که بر روی آن یاد و خاطره شهید آیت‌الله مدنی دومین شهید محراب بر روی آن تسلیت گفته شده بود.

* یک هوادار پرسپولیس در میان هواداران تراکتورسازی قرار داشت که هواداران تراکتورسازی با وی به درگیری لفظی پرداختند و خیلی زود این هوادار از آن سمت دور شد.

* تصویربردار باشگاه پرسپولیس از اتفاقات و حملاتی که به سوی پرسپولیسی‌ها رخ داده بود فیلم گرفته بود و برخی از افراد کنار زمین قصد داشتند دوربین او را گرفته و فیلم‌ها را پاک کنند که این مسئله باعث به وجود آمدن درگیری لفظی شدیدی بین طرفین شده بود.

* جواد ششگلانی رئیس هیات فوتبال آذربایجان شرقی با محمود خردبین سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌هایی انجام داد تا آنها از اتفاقات رخ داده ناراحت نباشند.

* هواداران تیم پرسپولیس در اقدامی جالب توجه از محسن بنگر مدافع تیم تراکتورسازی می‌خواستند که سمت آنها برود.

* محمدامین بهرامی دروازه‌بان دوم تیم تراکتورسازی کلاه محافظی به سر داشت که او را بسیار به پیتر چک دروازه‌بان تیم آرسنال شبیه کرده بود.

* در حالی که هواداران پرسپولیس در حال تشویق فرشاد احمدزاده بازیکن تیم‌شان بودند هواداران تراکتورسازی به این بازیکن که دو سال در این تیم بازی کرده بود فحاشی کردند.

* مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در میان تشویق شدید هواداران این تیم وارد ورزشگاه شد.

 

پیش از شروع دیدار تیم‌های تراکتورسازی و پرسپولیس حمید قلعه‌نویی سرمربی تیم تراکتورسازی برگه اهدای عضو را امضا کرد همچنین برخی از بازیکنان تراکتورسازی نظیر محسن بنگر و فرزاد حاتمی هم برگه اهدای عضو را امضا کردند.

تیم پرسپولیس در حالی وارد زمین شد که سیدجلال حسینی و فرشاد احمدزاده دو بازیکن تیم پرسپولیس لباس‌هایی به تن داشتند که عکس شهید باکری بر روی آن درج شده بود. 

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

* محسن بنگر و محمد نوری پیش از شروع بازی به سمت نیمکت پرسپولیس رفتند و با برانکو و سایر نیمکت‌نشینان خوش و بش کردند. این در حالی است که سروش رفیعی هم در اقدامی جالب توجه به سمت نیمکت پرسپولیس رفت. 

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

* زمانی که مربیان دو تیم با یکدیگر دیدار کردند کریم باقری مربی تیم پرسپولیس به سمت نیمکت‌نشینان تراکتورسازی نرفت. 

حاشیه دیدار تیم‌های تراکتور و پرسپولیس +عکس

* در یک اتفاق عجیب زمانی که نیمکت‌نشینان پرسپولیس قصد داشتند روی نیمکت بنشینند نیمکت این تیم شکست و این موضوع باعث خنده نیمکت‌نشینان شده بود اما در نهایت برخی از بازیکنان نیمکت‌نشین پرسپولیس مجبور شدند در نهایت روی زمین بنشینند تا نیمکت درست شود.

 

* هواداران پرسپولیس که در نیمه اول پشت دروازه این تیم قرار داشتند، در یک صحنه با تعدادی از خبرنگاران تبریزی دچار درگیری لفظی شدید شدند که این درگیری درنهایت به اخراج یکی از لیدرهای پرسپولیس از روی سکوها منجر شد.

پذیرایی تبریزی‌ها از پرسپولیس با بطری‌های آب/ تشبیه بیرانوند به شخصیت کارتونی+تصاویر


 
 

* در دقیقه 24 هواداران پرسپولیس به تشویق مرحوم هادی نوروزی پرداختند.

* هواداران پرسپولیس با انتقاد از برخوردهایی که با آنها در ورزشگاه صورت گرفته به نحوه میزبانی تراکتورسازان انتقاد کردند.

* هواداران تیم تراکتورسازی با شعارهایی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس به یکی از شخصیت‌های کارتونی تشبیه کردند.

* بیش‌تر عکاسانِ حاضر در ورزشگاه پشت دروازه پرسپولیس قرار گرفته بودند، این در حالی است که خبرنگاران هم جایی برای نشستن نداشتند و مجبور شدند در کنار عکاسان و از کنار زمین بازی را پوشش دهند.

* اشکان خورشیدی داور بازی در صحنه‌ای معتقد بود بیرانوند دروازه‌بان پرسپولیس مشغول وقت‌کشی است و به وی تذکر جدی داد.

* حدود 6 هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند.

* سرتن چوک مربی تیم پرسپولیس که در بازی این تیم مقابل صبای قم از کنار زمین اخراج شده بود، امروز از کنار درِ رختکن به تماشای بازی مشغول شد.

*هواداران پرسپولیس به دلیل بازداشت یکی از لیدرهایشان بیانیه خواندند و نسبت به برخورد‌هایی که نسبت به آنها انجام می شود انتقاد کردند.

به دلیلی که هواداران پرسپولیس آن را عدم تامین امنیت خود در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی تبریز می‌دانند تهدید کردند که در صورتی که امنیت آنها تامین نشود محل بازی را ترک خواهند کرد.

اسماعیل بیگی مدیر کانون هواداران پرسپولیس در این خصوص گفت: به دلیل اینکه امنیت ما تامین نشده است و در صورتی که این موضوع ادامه داشته باشد ورزشگاه را ترک خواهیم کرد.

* در صحنه‌ای از بازی امیر قلعه‌نویی به شدت علیه داور اعتراض کرد که با واکنش جدی داور روبه‌رو شد و اعلام کرد اگر یک بار دیگر به این شکل اعتراض کند از زمین اخراج خواهد شد.

*  بعد از اعتراض قلعه‌نویی هواداران به شدت علیه داور فحاشی کردند و درون زمین بطری آب می‌انداختند که قلعه‌نویی از آنها خواست این کار را ادامه ندهند.

* لیدر پرسپولیس و خبرنگار تبریزی که دچار درگیری لفظی شدیدی شده بودند توسط مأموران دستگیر شدند و به کلانتری رفتند که به همین خاطر مدیر کانون هواداران پرسپولیس در بین دو نیمه راهی کلانتری شد تا این مشکل لیدر پرسپولیس را برطرف کند.

* بعد از هر سوتی که داور علیه تراکتورسازی به صدا در می‌آورد اعضای نیمکت این تیم کنار خط حاضر شده و علیه داور اعتراض کردند.

* در اواخر مسابقه گارد ویژه با لوازم مخصوص خودش در کنار زمین حاضر شد.

* بلندگوی ورزشگاه تعداد هواداران را 7 هزار نفر اعلام کرد.

* ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی بدون اسکوبورد و رختکن است.

* مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در بین هواداران نشسته بود و بازی را مشاهده کرد.

* محمدعلی ترکاشوند معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس هم بازی را از نزدیک نظاره کرد.

* فرشاد احمدزاده هنگامی که قصد خروج از زمین را داشت با شعارهای تماشاگران روبرو و به شدت علیه وی موضع‌گیری شد.

* در حالی که تماشاگران تراکتورسازی در طول بازی علیه بیرانوند شعار می‌دادند به هنگام خروج وی از زمین او را تشویق کردند.

* هنگام خروج بازیکنان از زمین باران بطری به سمت بازیکنان پرسپولیس سرایز شد تا جایی که بازیکنان تراکتورسازی به سمت تماشاگران رفته و از آنها خواستند این کار را انجام ندهند. این اقدام برای داور بازی هم تکرار شد و نیروی انتظامی اجازه نداد بطری‌ها به داور اصابت کند. 

* تماشاگران بعد از پایان بازی حتی به سمت عکاسان ورزشی هم بطری پرتاب می‌کردند.

دیدار تراکتورسازی و پرسپولیس با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید.

 
 
منبع: فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها