نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
20. شهريور 1395 - 11:31
جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
فاجعه تلخ منا نتیجه سوء‌مدیریت و بی‌عرضگی آل‌سعود است
جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فاجعه‌ای که سال گذشته در منا اتفاق افتاد، نتیجه سوء‌مدیریت و بی‌عرضگی رژیم آل‌سعود است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،جهانگیر انصاری  در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران اظهار کرد: فاجعه منا نخستین نشانه از بی‌لیاقتی آل‌سعود نبود، بلکه در سال 66 هم چنین اتفاقی صورت گرفت و فاجعه‌ای که سال گذشته در منا اتفاق افتاد نتیجه سوء‌مدیریت و بی‌عرضگی آل‌سعود است.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که خود از بازماندگان فاجعه منا به شمار می‌رود، اضافه کرد: بی‌تعهدی، در برابر میهمانان خدا چیزی نیست که از یاد و خاطره مسلمانان برود و فاجعه منا نکاتی را از جمله اینکه آل‌سعود به دنبال این است تا تصویر زشت و خشنی از اسلام به نمایش بگذارد، جریان اسلام‌خواهی را متوقف سازد و برای جلوگیری از برائت شیطان بزرگ دست به این اقدام فجیع زد، اما این کار انجام نمی‌شود.

انصاری یادآور شد: وقتی انسان عمق فاجعه منا را از نزدیک می‌بیند به خباثت آل‌سعود و تفکر وهابیت بیشتر پی می‌برد.

وی بیان کرد: آل‌سعود در هشت سال دفاع مقدس با پشتیبانی از حزب بعث عراق شکست را پذیرفتند و در ادامه نیز با همفکری شیطان بزرگ، صهیونیست‌ها گروه تکفیری را در سوریه وارد کردند و هنگامی که مشاهده کردند آنجا نیز شکست خورده‌اند فاجعه منا را سیاسی کردند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه سوءمدیریت، ناکارآمدی و بی‌کفایتی دولت غاصب سعودی باعث کشته شدن حجاج شد، خاطرنشان کرد: امروز نیز می‌بینیم که با حمله به کشور یمن، زنان و کودکان یمنی را به خاک و خون می‌کشند.

سخنران پیش از خطبه‌های نماز جمعه گچساران بیان کرد: چه کسی در دنیا است که نداند گروهک‌های تروریستی ـ تکفیری فرزندان نامشروع این رژیم پلید هستند که کشورهای اسلامی و مردم بی‌گناه سوریه، یمن و عراق با نقشه و برنامه‌ریزی این رژیم و سیاست‌گذاری اربابانش هر روز به خاک و خون کشیده می‌شود.

وی افزود: امروز حکومت آل‌سعود عزت اسلام نبوده، بلکه جمهوری اسلامی ایران و مقام معظم رهبری عزت دنیای اسلام هستند و به جرأت باید گفت که ایران امروز ام‌القرای جهان اسلام است.

انصاری با بیان اینکه امام فرمودند که از آل‌سعود نخواهیم گذشت، تصریح کرد: چگونه به خودشان اجازه می‌دهند در مقابل ایران اسلامی قرار بگیرند؛ مگر نمی‌بینند امروز دنیا بیدار شده است و این به واسطه ایستادگی و پایداری ملت ایران است.

وی با تأکید بر اینکه در جنگ هشت سال دفاع مقدس نمایش قدرت جهانی اسلام بود، افزود: ما در این جنگ نابرابر ابهت شرق و غرب را شکستیم و با توکل به خدا و تأسی از فرامین امام خمینی(ره) پیروز شدیم.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: دنیا باید بداند روزی فراخواهد رسید که انتقام خون‌های ریخته شده کودکان و پابرهنگان یمنی از آمریکا، آل‌سعود و هم‌پیمانانشان نشان خواهیم گرفت و داغ و حسرت حلاوت این جنایت بزرگ را بر دلشان خواهیم گذاشت و با برپایی جشن پیروزی حق بر جنود کفر و نفاق و آزادی کعبه از دست نااهلان و نامحرمان به مسجد الحرام وارد خواهیم شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها