نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1395 - 10:06
فرمانده سپاه ناحیه گچساران:
فرهنگ ایثاروشهادت بایددر جامعه نهادینه شود
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت:ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نه تنها یک وظيفه دينی است بلكه با امنيت ملی كشور گره خورده است و لذا این فرهنگ غنی باید در جامعه نهادینه شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،سرهنگ علی‌اصغر نورایی اصل فرمانده سپاه ناحیه گچساران در جلسه برنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس این شهرستان ،گفت: هفته دفاع مقدس قطعه افتخار آمیزی از تاریخ ملت ایران است وآینده جامعه اسلامی ایران در گرو زنده نگه داشتن ارزش‌های دفاع مقدس است.

 

 وی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت های ملت ایران در دفاع از آرمان های انقلاب است ،افزود: مردم ایران در دوران هشت ساله دفاع مقدس به عنوان وظیفه دینی و ملی در مقابل هر نوع تجاوز دشمنان قهرمانانه ایستادگی کردند.

 

نورایی اصل اظهارکرد: ثبات انقلاب اسلامی ايران مديون ايثارگری و شهادت طلبی رزمندگان در دوران دفاع مقدس بودو ترويج فرهنگ ايثار و شهادت نه تنها یک وظيفه دينی است بلكه با امنيت ملی كشور گره خورده است و لذا این فرهنگ غنی باید در جامعه نهادینه شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با اشاره به برنامه های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این شهرستان گفت:در این هفته برنامه‌هایی نظیر رژه، غبارروبی گلزار شهداء ،مسابقات ورزشی،برنامه های مختلف فرهنگی،نشست های بصیرتی,دیدار با خانواده های شهداء و همچنین برنامه‌های دیگری برای تمام پایگاه‌های مقاومت بسیج در سطح شهرستان و روستاها در نظر گرفته شده است.

 

وی افزود:مسابقات ورزشی چه در قالب افتتاحیه و یا اختتامیه باید با رنگ و بوی فرهنگ ایثار شهادت برنامه‌ریزی شود تا بتوانیم فرهنگ ایثار و شهادت را در بین اقشار مختلف جامعه ترویج کنیم.

 

نورایی اصل در ادامه با اشاره به زمان رژه نیروهای نظامی،انتظامی و بسیجیان در این شهرستان،گفت: مراسم رژه مثل سنوات گذشته عصر روز ۳۱ شهریور ماه امسال در ساعت ۱۶ در این شهرستان اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها