نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. مرداد 1395 - 9:34
فرماندارگچساران گفت:دوران هشت دفاع مقدس از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر مردم انقلابی ایران زمین است که باید این افتخارات و ارزشهای والای این دوران به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران درجلسه ستادبرنامه ریزی بزرگداشت هفته دفاع مقدس دراین شهرستان گفت:جنگ هشت ساله زمانی آغاز شدکه انقلاب اسلامی تازه به پیروزی رسیده بود و هنوز ایران از نظر اداری، نظامی و ارتش به ثبات نرسیده بود ولی با آغاز جنگ تحمیلی مردم با تمام قوا و به صورت بسیجی خودجوش در این جنگ شرکت کردند و برای دفاع از میهن اسلامی خود وارد عرصه نبرد شدند.

 

وی افزود:بدون شک دوران هشت دفاع مقدس از افتخارات بزرگ و بی‌نظیر مردم انقلابی ایران زمین است که باید این افتخارات و ارزشهای والای این دوران به خوبی برای نسل جوان تبیین شود.

 

رحیمی درادامه به تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس پرداخت وتصریح کرد: هر اداره‌ای موظف است سنگری به نام و یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس و رزمندگان غیور میهن اسلامی در اداره خود به نمایش بگذارد.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشترین ایثارگران در مجموعه آموزش و پرورش و صنعت نفت گچساران مشغول به کار هستند و دستگاه‌ها و ادارات موظف هستند یک روز از هفته دفاع مقدس را به نام ایثارگران مجموعه خود بگذارند.

 

فرماندار گچساران با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس برنامه‌هایی نظیر رژه با حضور بسیجیان ، رزمندگان ، نیروی‌های نظامی و انتظامی در این شهرستان برگزار خواهد شد،افزود: گلباران و عطر افشانی گلزار شهداء، ایجاد فضای معنوی در سطح شهرستان با الگو‌برداری از دفاع مقدس، اجرای برنامه‌های بصیرت‌افزایی، دیدار با خانواده‌های ایثارگران و شهداء و تجلیل از آنان از جمله این برنامه‌ها به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها