نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. مرداد 1395 - 10:04
مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد گفت: سال گذشته 200 بیمار مبتلا به سرطان در استان جان خود را از دست دادند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی آفتاب جنوب،،سالار جوکار در جمع خبرنگاران با نامطلوب ارزیابی کردن وضعیت بیماران سرطانی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در حال حاضر 500 پرونده سرطان در بیمارستان شهید رجایی یاسوج تشکیل شده، ضمن اینکه 200 بیمار سرطانی سال گذشته جان خود را از دست دادند.

مدیرعامل مجمع خیرین سلامت کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری سومین همایش مجمع خیرین سلامت در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و افزود: تاکنون دو همایش مجمع خیرین سلامت در استان برگزار شده و سومین همایش این مجمع در تهران و با حضور خیرین بومی و غیر بومی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت 250 سمن در استان بیان کرد: سمن‌ها مشارکت کمتری در حوزه سلامت دارند که در همین راستا باید زمینه حضور و مشارکت مردم در حوزه سلامت فراهم شود.

این مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود خواستار حمایت خیرین در تأمین هزینه‌های بیماران خاص در استان شد و افزود: تلاش مجمع خیرین سلامت استان تشکیل 9 انجمن به منظور حمایت از بیماران اوتیسم، آلزایمر، دیابت، تالاسمی، اهدای عضو، بیماران سوختگی، بیماران کلیوی، بیماران مبتلا به صرع و انجمن مبارزه با دخانیات است

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها