نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
10. مرداد 1395 - 13:26
امام جمعه گچساران گفت:سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگر نفوذناپذیر دفاع از ارزش های نظام است و این نهاد انقلابی برای اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بدرخشد و برای مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران در آیین تکریم و معرفه فرماندهان قدیم و جدید سپاه ناحیه گچساران گفت: سپاه مجموعه‌ای بسیار تأثیرگذار در کشور و مسئول حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن بوده است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی ایران یک حکومت اسلامی واقعی و حقیقی است، افزود: جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر قرآن کریم و عترت و راه نجات بشر از ذلت و خواری و انحراف است.

 

حجازی تصریح کرد:دشمنان تاکنون از شیوه‌های مختلف برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده‌اندودشمن همه راه‌های سقوط نظام جمهوری اسلامی ایران را امتحان کرده ولی الحمدالله شکست خورده است.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دارای یک ایدئولوژی قوی نفوذناپذیر است، افزود: انقلابیون در کشورهای مختلف وقتی با شخصیت‌ها و به ویژه باعلمای ما دیدار می‌کنند می‌گویند ما در سایه اقتدار شما داریم نفس می‌کشیم ولی ما در درون کشور خود قدر خودمان را نمی‌دانیم.

 

حجازی تأکید کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سنگر نفوذناپذیر دفاع از ارزش های نظام است و این نهاد انقلابی برای اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس بدرخشد و برای مبارزه با تروریسم و ایجاد امنیت و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن تشکیل شده است.

 

وی با تأکید بر اینکه جامعه نیازمند یک انقلاب فرهنگی است ،تصریح کرد: ضروری است یک انقلاب فرهنگی در کشور ایجاد شود تا هم مسئولان از خواب غفلت بیدار شوند و هم جوانان نجات یابند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها