نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. مرداد 1395 - 17:10
نماینده گچساران و باشت در مجلس باگلایه از کندی روند احداث پارک علم و فناوری درکهگیلویه و بویراحمد ،افزود: جامعه علمی را نمی‌توان معطل گذاشت و حق مردم استان دارد تضییع می‌شود، امروز اعلام می کنم اگر هر چه سریعتر این پارک در یاسوج راه اندازی نشود آن را در گچساران احداث خواهم کرد و فردا از این بابت گله ای نباشد.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون در جلسه ستاد تدوین برنامه‌های 4 ساله آموزش عالی در محل دانشگاه آزاد گچساران ،گفت: در برنامه 4 ساله توسعه گچساران به همه حوزه‌ها همچون مسائل فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی و سایر حوزه‌ها توجه شده است وبنده به عنوان خادم مردم تلاش می‌کنم نگاه ویژه ای به توسعه این شهرستان داشته باشم.

 

وی افزود:این برنامه برای رفع ویا کاهش معضلات و مشکلات درگچساران است وتوجه به بحث آموزش عالی و توسعه این حوزه در این شهرستان مدنظر بنده در این برنامه 4 ساله است.

 

تاجگردون با تاکید بر ساختار و فعال سازی واحدها و مراکز آموزش عالی براساس نیازهای منطقه ،تصریح کرد:باید از مزیت‌های جانبی در آموزش عالی در بخش پژوهش و نخبگان استفاده کردکه متأسفانه استان کهگیلویه و بویراحمد از این مزیت‌ها محروم است.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس با اشاره به لزوم هدف گذاری در حوزه آموزش عالی در گچساران، افزود: در اقتصاد هدف گذاری کرده‌ام که تا 4 سال آینده 10 تا 15 هزار شغل در گچساران ایجاد شود و در حوزه آموزش عالی نیز باید این چنین باشد.

 

تاجگردون با بیان اینکه راه‌اندازی پارک علم و فناوری و مراکز رشد در بخش آموزش عالی موجب ایجاد اشتغال و توسعه منطقه می شود،افزود: توجه ویژه به بخش پژوهش و نخبگان در تحصیلات تکمیلی بسیار حائز اهمیت است و در غیر اینصورت دانشگاه پویایی خود را از دست خواهد داد؛ متأسفانه استان ما در حال حاضر از پارک‌ علم و فناوری و مراکز رشد محروم است.

 

وی درادامه جلسه خطاب به رئیس دانشگاه یاسوج ،گفت:از آنجا که شما از وجود پارک علم و فناوری ذی نفع خواهید بود اگر تا ظرف چند ماه آینده و تاقبل از بودجه سال ۹۶ پارک علم و فناوری در مرکز استان راه اندازی نشود آن را در گچساران احداث خواهم کرد.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس باگلایه از کندی روند احداث پارک علم و فناوری درکهگیلویه و بویراحمد ،افزود:نزدیک به 4سال است که امروز و فردا می کنند و جامعه علمی استان را معطل کرده و نمی دانند که وجود پارک علم و فناوری برای کل استان مهم بوده و باید هر چه زودتر راه اندازی شود.

 

تاجگردون تاکید کرد: جامعه علمی را نمی‌توان معطل گذاشت و حق مردم استان دارد تضییع می‌شود، امروز اعلام می کنم اگر هر چه سریعتر این پارک در یاسوج راه اندازی نشود آن را در گچساران احداث خواهم کرد و فردا از این بابت گله ای نباشد.

انتهای پیام/م

 

دیدگاه‌ها

جناب تاجگردون فعال کردن کارخانه کنسانتره بزرگ سیب کمک بزرگی به باغداران استان کهکیلویه و بویر احمدو اصفهان و فارس میباشد چند سال است این کارخانه بزرگ کار نمیکند 09177410599

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها