نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. تير 1395 - 20:11
شاید بازی دوستانه سرخپوشان شهر منچستر با آبی‌‌های این شهر برگزار نشود.
به گزارش آفتاب جنوب،تیم‌های فوتبال منچستریونایتد و منچسترسیتی دوشنبه، در دیداری دوستانه در چارچوب جام قهرمانان بین‌المللی در پکن به مصاف هم خواهد رفت، اما به دلیل اوضاع ناآرام جوی چین که پیش‌بینی شده روز دوشنبه شرایط آب هوایی بدی هم در پکن حاکم خواهد بود، ممکن است این بازی لغو شود. همچنین توفان‌های اخیر خسارت‌هایی به زمین چمن ورزشگاه آشیانه پرنده، محل برگزاری این بازی وارد کرده است.



فیل تاون‌سند، سخنگوی باشگاه منچستریونایتد در این باره گفت: می‌دانیم که شرایط آب‌و‌هوایی در پکن مساعد نیست، اما مسئولان برگزاری مسابقه سخت در تلاش هستند تا این بازی طبق برنامه انجام شود.



ژیائوژنگ بن، سخنگوی جام قهرمانان بین‌المللی نیز در این باره عنوان کرد: شرایط آب‌و‌هوایی واقعاً بد است و این جای نگرانی دارد، اما امیدواریم بازی طبق برنامه از پیش‌ تعیین شده برگزار شود.



این بازی که در چارچوب آماده‌سازی پیش‌فصل دو تیم قرار است برگزار شود، اولین تقابل پپ گواردیولا و ژوزه مورینیو با تیم‌های جدید خود خواهد بود. این دو پیش از این زمانی که هدایت تیم‌های بارسلونا و رئال‌مادرید را بر عهده داشتند، تقابل‌های جالب توأم با حاشیه‌ای با هم داشتند.



80 هزار بلیت این بازی به فروش رفته است. شیاطین سرخ در حال حاضر در شانگهای اردو زده‌اند، این در حالی است که منچسترسیتی هم پس از شکست یک بر صفر مقابل بایرن در مونیخ، عازم چین شده است.
 
منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها