نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. تير 1395 - 14:00
علی خالدی تبار ملی پوش تیم واترپلو نفت و گاز گچساران در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد.

به گزارش آفتاب جنوب،صبح امروزدرمسیر گچساران به لیشتر خودرو حامل علی خالدی تبار از پلی نزدیکی چهاربیشه ازتوابع این شهرستان سقوط کرد و دونفر از سه سرنشین خودرو جان خود را از دست داده و حال نفر سوم نیز وخیم گزارش شده است.

علی خالدی تبار ملی پوش 21 ساله تیم واترپلو نفت و گاز گچساران که سابقه حضور در تیم های ملی جوانان و بزرگسال را نیز در کارنامه خود داشت.

حسین خالدی تبار برادر مرحوم "علی خالدی تبار" نیز که از ملی پوشان تیم ملی جوانان است هم اکنون برای شرکت در مسابقات آسیایی در کشور اندونزی به سر می برد.

باشگاه فرهنگی ورزش نفت و گاز گچساران به همین مناسبت با انتشار پیامی این ضایعه دردناک را خدمت خانواده آن مرحوم و جامعه ورزش استان و کشور تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون

بار دیگر دست تقدیر یکی از جوانان برومند و شایسته ورزشکار دیارمان را ناباورانه از ما جدا کرد، جوانی که در طول عمر با عزت خود تنها به افتخار آفرینی برای تیم ، استان و کشور خود می اندیشید و خالصانه برای اعتلای نام ایران اسلامی تلاش کرد. این ضایعه غم انگیز و دردناک که همه ورزشکاران و دست اندرکاران ورزش نفت و گاز گچساران را متاثر کرده است را خدمت خانواده مرحوم علی خالدی تبار تسلیت عرض نموده و برای آن مرحوم از خداوند یکتا اعطا درجات آن بزرگوار دربهشت أعلا و مزید فضل و رحمت پروردگار بی همتا برایشان و طول عمر بازمانگان آن مرحوم همراه با سلامتی و حسن عاقبت شان خواهانیم. امید است همه ورزشکاران، مربیان و دست اندرکاران امر ورزش با حضور پرشور در مراسم ترحیم آن مرحوم بخشی از غم بزرگ خانواده مرحوم خالدی را تسلی بخشند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

باسلام پروازاین پرندگان اسمانی راخدمت خانواده بزرگوارشان جامعه ورزشکاران مردم عزیزگچساران تسلیت عرض می کنم ماواقعا سوختیم انشاالله چنین اتفاقاتی هیچ وقت نبینیم.امین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها