نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. تير 1395 - 11:26
نهاد کتابخانه های استان کهگیلویه و بویراحمد در اقدامی عجیب، سالن اجتماعات این اداره کل را که محل برگزای نشست های فرهنگی است، به گروهی از زنان آرایشگر اجاره داد که با لباس های زننده در محیط کتابخانه رفت و آمد می کردند.

به گزارش آفتاب جنوب،برخی از مراجعه کنندگان به نهاد کتابخانه های عمومی استان، واقع در کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی در سالم آباد از رفت و آمد عده ای زن با آرایش خاص و لباس های نا مناسب به سالن اجتماعات این نهاد، به این سایت خبری گلایه کرده و خواهان پیگیری این وضعیت شدند.

با پیگیری های صورت گرفته، ظاهرا  در روزی که به مناسبت روز بزرگداشت عفاف و حجاب در کشور نامگذاری شده بود، حاضرین در کتابخانه عمومی آیت الله ملک حسینی شهر یاسوج که محل استقرار نهاد کتابخانه های عمومی استان نیز می باشد، شاهد رفت و آمد زنان آرایشگر جهت اجرای کارگاه آموزشی در سالن اجتماعات این کتابخانه بودند.

حضور با لباس های زننده و آرایش عجیب و بعضا ساپورت پوشان به محیط فرهنگی کتابخانه عمومی که محل رفت و آمد دانش آموزان، دانشجویان و قشر فرهیخته می باشد، موجب تعجب و نگرانی همگان شد.

در حالی که هر اداره و نهادی آیین نامه پوشش مخصوص داشته و نهاد کتاب خانه های عمومی به دلیلی وضعیت فرهنگی آن، آیین نامه پوشش مربوط به خود و در شأن فرهیختگان دارد، مسئولان این اداره کل با زیر پا گذاشتن شأن و جایگاه این نهاد ارزشمند، مراجعه کنندگان فرهیخته و جایگاه یک نهاد فرهنگی، اقدام به اجاره دادن سالن اجتماعات به آرایشگران برای برگزاری کارگاه آموزشی کردند.

حضور با تکه لباس های عروس و سر و وضع های متفاوت، و نا مناسب، تعجب حاضرین در کتابخانه را بر انگیخت که آیا اینجا کتاب خانه است یا آرایشگاه زنانه!؟

حال امیدواریم مسئولان نهاد های نظارتی، علی الخصوص استاندار محترم نسبت به این وضعیت حساسیت نشان داده و اجازه لگد مال شدن شأن فرهنگ در نهاد های فرهنگی استان را ندهند.

گفتنی است گزارش های دیگری از وضعیت نامناسب این اداره کل به دست این پایگاه خبری رسید که در صورت لزوم منتشر خواهد شد.

 

منبع: سایت مردم ک و ب

انتهای پیام/200

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها