نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. تير 1395 - 0:38
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گاز گچساران:
اردوهای جهادی در مناطق محروم کهگیلویه وبویراحمد برگزار می‌شود
مسئول بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گاز گچساران گفت:دانشجویان این دانشکده در قالب این اردو در حوزه های آموزشی، فرهنگی، هنر های تجسمی، عقیدتی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی به مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خدمات ارائه خواهند داد.

به گزارش آفتاب جنوب، سجاد دهقانیار مسئول بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گازگچساران از آغاز اردوهای جهادی دانشجویی این دانشکده در مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد خبردادو گفت:۴۰ دانشجوی این دانشکده در روستاهای تلوندی و دره لیر بخش سرفاریاب شهرستان چرام ، فعالیت های جهادی انجام خواهند داد.

وی افزود: این اردوهای جهادی با حضور دانشجویان بسیجی خواهر و برادر در این مناطق انجام خواهد گرفت .

دهقانیار اظهار کرد: دانشجویان در قالب این اردوها از 1مردادماه تا10 مردادماه امسال در حوزه های آموزشی، فرهنگی، هنر های تجسمی، عقیدتی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی به مردم این دو روستا خدمات ارائه می دهند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشکده نفت و گاز گچساران ادامه داد: دانشجویان فعالیت خود را در روستاهای تلوندی و دره لیر شهرستان چرام در زمینه های فرهنگی، احکام، آموزش گلدوزی و کلاسهای آموزشی ، اکیپ پزشکی جهت ویزیت رایگان،کلاس های مشاوره ،برگزاری حلقه های صالحین و برنامه های مذهبی نیزانجام خواهند داد.

وی بیان کرد: محرومیت زدایی، ایجاد روحیه سازندگی و امید در مردم منطقه، خودسازی فردی و خدمت رسانی به محرومان و مستضعفان از جمله مهمترین اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

دهقانیار در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در زمینه رفع مشکلات معیشتی و اشتغال زایی در جامعه مباحث اقتصاد مقاومتی در سال جاری به صورت ویژه با برگزاری دوره های مختلف برای جهادگران مورد توجه قرار گرفته است.
 

انتهای پیام/م

 

 

دیدگاه‌ها

خدا خیرتان بده آقای دهقانیار. مگه اینکه شما به فکر محرومین باشین
در پناه خدا نگهدارتون باشه

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها