نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. تير 1395 - 14:50
امام جمعه موقت گچساران گفت: مسئولان در برابر عملکرد خود به مردم باید پاسخگو باشند ؛ مسئولان نباید در اندیشه چپاول بیت‌المال باشند و با دست درازی به آن محرومان را در محرومیت نگه دارند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام علیرضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان با اشاره به سالروز تأسیس تأمین اجتماعی گفت: مسؤولان تأمین اجتماعی در خصوص افزایش رفاه حال مردم همچنین برطرف کردن مشکلات آنها تلاش کنند.

 

وی با بیان اینکه مسئولان در برابر عملکرد خود به مردم باید پاسخگو باشند،افزود: مسئولان نباید در اندیشه چپاول بیت‌المال باشند و با دست درازی به آن محرومان را در محرومیت نگه دارند.

 

صفایی با اشاره به چالش حقوق‌های نجومی بعضی از مسئولان تصریح کرد: دست‌درازی به بیت‌المال خیانت و ظلم بوده و مقام معظم رهبری نیز در خطبه‌های نماز عید فطر در این خصوص هشدار و تذکر دادند.

 

وی در ادامه با اشاره به سالروز تشکیل شورای نگهبان بیان کرد: شورای نگهبان نقش مهم و تأثیرگذاری در ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران دارد و حافظ و ضامن جمهوریت و اسلامیت نظام و عماد ملت و دین است.

 

امام جمعه موقت گچساران با اشاره به سالروز پذیرش قطعنامه 598  و پیروزی ایران اسلامی در جنگی نابرابر گفت: در این جنگ که برای ما دفاع مقدس نام گرفت ایران اسلامی با استفاده از نیروهای بسیج مردمی به رهبری امام راحل به پیروزی رسید.

 

صفایی تأکید کرد: بسیج مردمی درس بزرگی بود که ملت ایران به دیگر کشورها داد.

 

وی با اشاره به سالروز برجام و وضعیت کنونی آن گفت: یکسال از تصویب برجام گذشته است و کشورهای مختلف در این خصوص مطالب زیادی عنوان کرده‌اند.

 

صفایی افزود: مقام معظم رهبری بارها در این خصوص یادآور شدند که برجام علی‌رغم برخی مزیت‌ها دارای ضعف‌های زیادی است.

 

وی اظهار کرد: آمریکا از دشمنی با ایران اسلامی دست برنمی‌دارد و ما باید دشمن‌شناس بوده و شرایط را درک کنیم.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها