نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
24. تير 1395 - 11:14
فرماندارگچساران با اشاره به معضل بیکاری وافزایش افراد جویای کاردر این شهرستان ،افزود: در آینده نزدیک و با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران ، بیش از دو هزار نفر به طور مستقیم و غیرمستقیم به اشتغال مشغول خواهند شد.

به گزارش آفتاب جنوب،عبدالرحیم رحیمی فرماندارگچساران درخصوص آخرین وضعیت پتروشیمی این شهرستان،گفت: بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران نقش مؤثری در پیشرفت و توسعه اقتصادی جنوب کشور دارد وتاکنون افزون بر ۳۶ درصد پیشرفت کاری دارد.

وی با اشاره به لزوم شتاب‌بخشی اجرای طرح پتروشیمی این شهرستان ،افزود: با توجه به آمار بالای بیکاری در گچساران، تکمیل پتروشیمی این شهرستان برای شهروندان اهمیت خاصی دارد.

رحیمی تصریح کرد: ۲۲۰ میلیون یورو تسهیلات ارزی از محل بودجه فاینانس به تکمیل مجتمع پتروشیمی این شهرستان در سال گذشته اختصاص یافت که برای اجرای این طرح تاکنون بیش از سه هزار میلیارد ریال هزینه شده است.

رحیمی گفت: طبق اظهار نظر کارشناسان برای تکمیل پتروشیمی گچساران بیش از چهار هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

فرماندار گچساران اظهارکرد: مواد اولیه پتروشیمی گچساران از پالایشگاه بید بلند بهبهان تأمین خواهد شد که در صورت تکمیل ، مواد اولیه کارخانه پتروشیمی بروجن، دهدشت، ممسنی و کازرون را تأمین خواهد کرد.

وی با اشاره به معضل بیکاری وافزایش افراد جویای کاردر این شهرستان افزود: در آینده نزدیک و با بهره‌برداری از پتروشیمی گچساران ، بیش از دو هزار نفر به طور مستقیم و  غیرمستقیم به اشتغال مشغول خواهند شد.

انتهای پیام/م 

دیدگاه‌ها

حرف مفت دبگه پذیرش ندارد

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها