نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. تير 1395 - 13:13
سید امان الله حسینی صدر
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد:
شبکه های ماهواره ای مهمترین عامل ترویج بی حجابی در جامعه است
نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ورود ماهواره ها به کانون خانواده ها را یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برشمرد و گفت: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بدنبال تغییر رفتارها، آرمانها، تضعیف روحیه انقلابی و ایجاد انحراف در خط و مشی انقلاب هستند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی صدر نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در همایش بزرگ عفاف و حجاب در گچساران ،گفت:امروز دشمنان نظام اسلامی با شیوه‌ها و روش های مختلف درتلاش برای خارج کردن جوانان ما از مسیر اصلی انقلاب و کشاندن فرهنگ غنی جامعه به بیراهه است.

 

وی با اشاره به اهمیت عفاف و حجاب در جامعه ،افزود:عفاف و پاکدامنی مورد تأکید دین مبین اسلام و مهم‌ترین عنصر شخصیت زنان در جامعه اسلامی به شمار می رود و ایجاد امنیت اجتماعی و هویت بخشی از کارکردهای اشاعه فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه است

 

حسینی صدر تصریح کرد: عفاف و حجاب در جامعه تنها مختص به بانوان جامعه نیست و رعایت مصادیق عفاف و حجاب برای مردان نیز ضرورت دارد وآنها هم باید پایبند و مقید به عفت و حیا باشند بنابراین لازم است که همه آحاد جامعه نسبت به رعایت این مسئله اهتمام ویژه داشته باشند.

 

وی در ادامه با اشاره به برخی بیانات رهبرمعظم انقلاب در مورد رعایت حجاب و عفاف در جامعه ،گفت: عفاف و حجاب بانوان باعث افتخار ، سنگین شدن آبرو ،حفظ کرامت و ارزش آنها در جامعه خواهد شد و متقابلا عدم رعایت  حجاب و عفاف آثار مخرب و ماندگاری بر اخلاق و سیاست جامعه را نیز در پی خواهد داشت.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد ،افزود: رعایت حجاب و عفاف در ایجاد آرامش ،امنیت و استحکام نهاد خانواده ها نقش بسزایی دارد و در حقیقت  تقویت و تعالی نهاد خانواده و احیای هویت واقعی یک زن مسلمان با بهره گیری از سیره فاطمی علیهاالسلام و توسعه فرهنگ عفاف و حجاب درجامعه میسر خواهد شد.

 

حسینی صدر درادامه ورود ماهواره ها به کانون خانواده ها را یکی از دلایل بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه برشمرد و اظهارکرد: امروز دشمنان نظام اسلامی با جنگ نرم و شبیخون فرهنگی بدنبال تغییر رفتارها، آرمانها، تضعیف روحیه انقلابی  و ایجاد انحراف در خط و مشی انقلاب هستند.

 

وی با بیان تاکیدبراینکه تغییر و تخریب سبک زندگی اسلامی و ایرانی خانواده ها از خطرناک ترین پیامدهای شبکه های ماهواره ای است، افزود:رویکردی که در شبکه های ماهواره ای به چشم می خورد نشان از تلاش دشمنان برای هویت زایی فرهنگی ،فروپاشی بنیان خانواده هاو ایجاد سستی در باورهای دینی و مذهبی ملت بزرگ ما دارد که برای مقابله با توطئه های دشمنان باید هوشیارانه عمل کرد.

 

 نماینده ولی فقیه در سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد،تصریح کرد: ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه یکی ازمستحکم ترین موانع در راستای عملیاتی کردن برنامه‌های استکبار جهانی برای تضعیف جایگاه قدرتمند نظام مقدس اسلامی است .

 

حسینی صدردر ادامه تاکید کرد: امروز وجود امنیت و سلامت اخلاقی مورد تائید مردم و نیاز مبرم جامعه است وبانوان ایران اسلامی باید با الگوگیری از سیره حضرت زهرا(س) به حجاب ،عفاف و ارزش های والای اسلامی پایبند باشند.

 

گفتنی است در این همایش نمایشگاه جنگ نرم، زن و خانواده با هدف ترویج فرهنگ رعایت پوشش اسلامی، پیشگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی و رعایت فرهنگ حجاب و عفاف در مصلی بزرگ امام خمینی (ره)گچساران برپا شد.

انتهای پیام/م 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها