نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. تير 1395 - 14:59
امام جمعه موقت گچساران گفت:از صدا و سیمای مرکز استان تقاضای پخش بیشتری از صحنه‌های حضور مردم گچساران را خواستاریم و شبکه دنا چهره مردم شریف، انقلابی و متدین گچساران را بیشتر به تصویر بکشاند.

به گزارش آفتاب جنوب ،علی‌ رضا صفایی امام جمعه موقت گچساران در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان با اشاره به هفته عفاف و حجاب ،گفت: آیات متعددی در خصوص حجاب در قرآن آمده است و هیچ نکته و هشداری که از قرآن عنوان شده بی‌حکمت نیست و رعایت حجاب و عفاف نیز در همین راستا تأکید شده است.

 

وی با اشاره به شب معراج حضرت محمد(ص) ،افزود:در شب معراج یکی از مشاهدات پیامبر اکرم (ص) آویزان شدن زنی از موهای خود بود که این امر نشان از تأکید خداوند بر حفظ مسئله حجاب و عفاف است.

 

صفایی تصریح کرد: ملت بزرگ ایران شهدای حجاب و عفاف بسیاری تقدیم انقلاب کرده اند و نه تنها رژیم پهلوی بلکه هیچ قدرتی نتوانسته است تاکنون چادر فاطمی زنان ایران اسلامی را از سر پایین بکشد.

 

امام جمعه موقت گچساران اظهارکرد: در رویداد قیام مسجد گوهرشاد مردمی که به خاطر حفظ حجاب و ارزشمند بودن این فرهنگ اعتقادی به این مسجد رفته بودند، توسط رژیم غرب‌گرای رضاشاه به گلوله بسته شدند و به شهادت رسیدند.

 

صفایی با اشاره به برگزاری نماز باشکوه عید فطر در گچساران گفت: این همایش از طریق شبکه استانی دنا و کشوری پخش شد که ضمن تشکر از صدا و سیمای مرکز استان خواستار توجه بیشتر این شبکه به صحنه‌های حضور مردم گچساران هستیم.

 

امام جمعه موقت گچساران گفت:از صدا و سیمای مرکز استان تقاضای پخش بیشتری از صحنه‌های حضور مردم گچساران را داریم و شبکه دنا چهره مردم شریف، انقلابی و متدین گچساران را بیشتر به تصویرو نمایش بکشاند.

 

امام جمعه  موقت گچساران در ادامه با اشاره به حضور گسترده مردم سراسر کشور به ویژه گچساران در راهپیمایی روز قدس افزود: مردم همیشه در صحنه گچساران همانند دیگر نقاط کشور با حضور حماسی خود در این راهپیمایی بزرگ نشان دادند که همواره در راه دفاع از مظلومان به ویژه مردم ستم‌کشیده فلسطین در میدان هستند.

 

وی درادامه اظهارکرد: تقوا و پرهیزکاری شالوده تمامی امور خیر بوده که در صورت نهادینه شدن این فرهنگ دینی و اعتقادی تمامی مشکلات و نارسایی‌ها برداشته می‌شود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها