نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1395 - 3:25
سخنگوی دولت اصلاحات نسبت به عملی نشدن شعارهای اقتصادی دولت و تأثیر آن بر افتادن اصلاح‌طلبان از چشم مردم ابراز نگرانی کرد.

به گزارش آفتاب جنوب، عبداله رمضان‌زاده در جمع انجمن «وفاق و توسعه دانشجویان دانشگاه شیراز» گفت: روحانی در ابتدای روی کارآمدن دولت یازدهم گفت «باید چرخ زندگی مردم بچرخد» اما چرخیدن چرخ زندگی مردم نیازمند مهیا بودن شرایط خاص در داخل و خارج از کشور است.



وی ادامه داد: کم تحملی و اصرار به تحقق اهداف اصلاح‌طلبانه در یک دوره زمانی کوتاه نتیجه‌ای جزء ایجاد ناملایمات و بروز رفتارهای پرتنش به دنبال نخواهد داشت.



سخنگوی دولت اصلاحات ترمیم دولت برای تحقق برنامه‌های روحانی را ضروری دانست و افزود: حقیقت این است که برخی افراد دولت با دولت همراه و همدل نیستند از این رو روحانی برای تحقق برنامه‌ها و جذب آراء عمومی در انتخابات سال 96، باید کابینه را ترمیم کند.



وی همچنین گفت: نباید از نتایج انتخابات مجلس ناامید باشیم. رمضان‌زاده می‌گوید در جریان انتخابات کمیسیون‌های مجلس برخی دوستان نادوستی کردند.



در این نشست، ابراهیم امینی نماینده مجلس ششم نیز با انتقاد از عملکرد برخی نمایندگان که با استفاده از اقبال عمومی مردم به لیست امید موفق به حضور در مجلس شدند اما در میانه راه اخلاق سیاسی را رعایت نکردند افزود: دوستان در مجلس نتوانستند سهم‌شان را از این پیروزی بزرگ بگیرند.

وی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با انتقاد از تیم اقتصادی دولت یازدهم بر لزوم تجدید نظر روحانی در این تیم تأکید کرد و گفت: نباید به هیچ قیمت اجازه داد که مردم از عملکرد دولت دلسرد شوند.



امینی با بیان اینکه تیم اقتصادی دولت توانایی لازم را برای تحقق اهداف روحانی ندارد افزود: اگر مردم از عملکرد اقتصادی دولت دلسرد شوند راضی کردن آنها برای رأی کار سختی است.



یادآور می‌شود رمضان‌زاده اخیراً در مصاحبه با روزنامه اعتماد تصریح کرده بود: اولویت مردم رسیدگی به مسائل معیشتی است اما تیم دولت نتوانسته به این اولویت رسیدگی کند. مشکل عمده‌ای که روحانی در این 3 سال با آن دست به گریبان بوده نداشتن سابقه در کارهای اجرایی است و به همین خاطر از نیروهای اجرایی و با تجربه کشور شناخت کمتری داشت و به خاطر همین نقطه ضعف است که بعضی از برنامه‌هایش هنوز به نتیجه نرسیده است.

 
منبع: کیهان

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها