نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
12. تير 1395 - 2:26
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: من و سروش در تبریز همخانه بودیم و دوری از او واقعا سخت است، هرچند هر روز با یکدیگر تماس داریم. مطمئن باشید در آینده من و سروش هم‌تیمی خواهیم شد.
به گزارش آفتاب جنوب، شجاع خلیل‌زاده درمورد شرایط فعلی سپاهان گفت: در حال حاضر تمرینات را در شهرکرد ادامه می‌دهیم و بعد از بازگشت به اصفهان، دور جدید تمرینات آغاز خواهد شد. سپاهان دچار تغییرات زیاد و نسبت به سال‌های گذشته تبدیل به تیمی جوان شده است. امیدوارم این تغییرات مثبت باشد و برای عبدالله ویسی هم آرزوی موفقیت می‌کنم. امیدوارم او مثل استقلال خوزستان در سپاهان هم نتایج خوبی بگیرد.



خلیل‌زاده درمورد اینکه آیا باید از سپاهان توقع قهرمانی در لیگ برتر را داشت، عنوان کرد: هواداران سپاهان چیزی جز قهرمانی نمی‌خواهند و این تیم هر سال مدعی بوده است. با این حال آنها باید صبور باشند و به سپاهان زمان بدهند تا با تغییراتی که داشته است، جا بیفتد و به روزهای اوج برسد. 



مدافع سپاهان درمورد اینکه شاید بازوبند کاپیتانی را در فصل آینده بر بازو ببندد، گفت: من به بازوبند کاپیتانی فکر نمی‌کنم. در حال حاضر سپاهان کاپیتان‌های زیادی دارد که می‌توان به نویدکیا، احمدی و پاپی اشاره کرد. این چیزها زیاد مهم نیست.



خلیل‌زاده که رابطه‌ای بسیار صمیمی با سروش رفیعی بازیکن تراکتورسازی دارد، درمورد دوری از دوست صمیمی‌اش گفت: من و سروش در تبریز همخانه بودیم و دوری از او واقعا سخت است، هرچند هر روز با یکدیگر تماس داریم. مطمئن باشید در آینده من و سروش هم‌تیمی خواهیم شد.



خلیل‌زاده در پایان در مورد تلاش باشگاه پرسپولیس برای جذب او گفت: من دوست ندارم در مورد مسائل دیگر حرف بزنم.
 
منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها