نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
7. تير 1395 - 5:02
نماینده گچساران و باشت با گلایه از سنگ اندازی برخی برای ورود سرمایه گذار به گچساران و باشت ،گفت:من دست سرمایه گذاری که بخواهد برای ایجاد فعالیت اقتصادی به حوزه انتخابیه ام بیاید را می بوسم.

به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تا‌جگردون نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس با اشاره به تدوین برنامه توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گچساران و باشت،گفت: این برنامه عملیاتی و پیشنهادی 4 ساله و به صورت کارشناسی شده است که با کمک مردم، مسئولان و نهادهای دولتی و غیردولتی باید اجرایی شود که این برنامه تداخلی با فعالیت‌های دولت نخواهد داشت.

 

 وی با اشاره به تشکیل سازمان های مردم نهاد به منظور بررسی عملکرد مدیران بر اساس داده های اطلاعاتی درادارات ،افزود:نیاز امروز گچساران و باشت اجرای طرح های شتابنده و محرک است و توصیه می کنم که مدیران به دنبال طرح های محرک زا باشند که در بخش های مختلف می توان اجرانمود.

 

تاجگردون گفت:مدیران شهرستانی باید توجه بیشتری به طرح‌های محرک و شتابنده داشته باشند که اگر به صورت عادی در این مسیر حرکت کنیم نمی‌توان انتظار داشت مشکل تولید ، اشتغال و دیگر مشکلات در این شهرستان حل شود.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس تصریح کرد: گچساران و باشت نیاز به طرح‌های محرک و شتابنده دارند اگر مدیری نمی‌تواند کار کند مردم و سازمانش را معطل نکندو هر پروژه‌ای که در این شهرستان ها اجرا شود برای مردم است.

 

وی با اشاره به طرح‌های محرک در بخش صنعت، افزود: گچساران به توجه ظرفیت‌های نفت و گاز می‌تواند تبدیل به "کیمیا شهر" شودکه مجوزات آن گرفته شده و امید است در این مورد به نتیجه برسیم.

 

تاجگردون درادامه اظهارکرد: برگزاری همایش‌های توسعه‌ای و جشنواره‌های دوره‌ای در گچساران و باشت در طول سال می‌تواند به توسعه هر چه بیشتر  این شهرستان‌ها کمک کند.

 

نماینده گچساران و باشت در مجلس گفت:تکمیل جاده باباکلان -بندرگناوه،تکمیل جاده بهبهان-بابامیدان، احداث دو واحد ۳۰۰ هزار تنی پلی اتیلن ، زنجیره تولید متانول و پروبیلن و طرح تولید محصولات اسید فرمیک و وینیل استات منومر از جمله طرح های محرکی است  که در کیمیا شهر به مرحله اجرا خواهد رسید.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با گلایه از سنگ اندازی برخی برای ورود سرمایه گذار به گچساران و باشت ،گفت:من دست سرمایه گذاری که بخواهد برای ایجاد فعالیت اقتصادی به حوزه انتخابیه ام بیاید را می بوسم و از فرماندار می خواهم موانع های پیش پای سرمایه گذاران از جمله مشکل زمین را مرتفع نماید.

 

تاجگردون درادامه با اشاره به برنامه عملیاتی و پیشنهادی "توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی" گچساران و باشت ،گفت: از ظرفیت‌های مطلوب گچساران و باشت  می‌توان برای رونق تولید و اشتغال در این مناطق بهره برد ،برای نمونه با اجرای طرح‌های آب‌رسانی به 12 هزار زمین کشاورزی در گچساران می‌توان حدود 6 هزار شغل ایجاد کرد.

 

وی افزود:بازگشایی سینمای گچساران،راه اندازی کتاب شهر در گچساران،راه اندازی کتابخانه در باشت،تشکیل انجمن های مفاخر منطقه،تشکیل مجمع اعتدالیون گچساران،برگزاری برنامه های شاد در مناسبت های مختلف،ایجاد نشاط سیاسی،همایش های جوانان و بانوان به صورت مجزا هر شش ماه یکبار،آب رسانی برای رونق کشاورزی،ایجاد ۱۰۰ واحد نوین خدماتی در گچساران از جمله طرح های محرکی است که در برنامه 4 ساله توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی گچساران و باشت قرار داده شده است.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها