نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. تير 1395 - 3:24
مدیرکل بازرسی استان بوشهر گفت: در بازرسی‌های انجام شده از برخی دستگاه‌ها فیش‌های حقوقی غیرمتداول دیده شده و یا دریافتی آنها بیش از ۱۰۰ میلیون تومان ماهانه بوده که با تکمیل بازرسی‌ها نتیجه نهایی مشخص شود.
 به گزارش آفتاب جنوب،محمد آغاجری بعدازظهر امروز در نشست شورای حفظ حقوق بیت‌المال با بیان اینکه بازرسان نقش مهمی در برگزاری مناقصات استان بوشهر دارند اظهار داشت: سال گذشته حضور بازرسان در مناقصات استان بوشهر یک‌هزار و 92 مورد بود که 25 مورد لغو و تجدید نظر شد.



وی با بیان اینکه 55 بازرسی مستمر از دستگاه‌های اجرایی سال گذشته انجام شده گفت: در این مدت 457 بازرسی موردی و 314 بازرسی از گزارشات بایگانی توسط بازرسان استان بوشهر انجام شده است.



مدیرکل بازرسی استان بوشهر با اشاره به پرونده‌های بررسی شده در مورد زمین‌خواری گفت: بازرسی نقش مهمی در تشکیل پرونده‌های زمین‌خواری و تغییر کاربری غیرمجاز دارد به گونه‌ای که برای یک‌هزار و3 هکتار زمین‌خواری پرونده تشکیل شد.



آغاجری بااشاره به اثر بخشی مالی بازرسی‌های صورت گرفته در سال قبل افزود: اثربخشی مالی بازرسی‌های صورت گرفته در سال قبل 19 پرونده به ارزش یک‌هزار 350 میلیارد ریال برآورد می‌شود.



وی با اشاره به بازرسی حقوق نجومی برخی دستگاه‌های اجرایی خاطر نشان کرد: در بازرسی‌های انجام شده از برخی دستگاه‌ها فیش‌های حقوقی غیرمتداول دیده شده و یا دریافتی آنها بیش از 100 میلیون تومان در ماه بوده اما هنوز بازرسی‌ها کامل نشده که نتیجه نهایی مشخص شود.



آغاجری افزود: پارسال 55 بازرسی برنامه‌ای در ادارات و سازمان‌ها بصورت متمرکز انجام شد که نسبت به سال قبل 15 درصد رشد داشته است.



مدیرکل بازرسی استان بوشهر با بیان اینکه از ابتدای امسال تاکنون 18 بازرسی انجام گرفته است گفت: 9 مورد از این بازرسی‌ها نهایی شده است.



وی تاکید کرد: مردم  استان بوشهر برای گزارش شکایات خود می‌توانند با سامانه ملی رسیدگی به شکایات در بستر اینترنت و یا از طریق تلفن 136 و یا مراجعه حضوری اعلام کنند.
 
منبع: تسنیم

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها