نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. تير 1395 - 14:42
دادستان گچساران درباره آخرین مرحله پرونده مادرمتهم به قتل گچسارانی گفت:با توجه به محرمانه بودن برخی موضوعات نمی توان بیش از این موضوع را باز کرد اما نیاز است وی از نظر روحی و روانی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش آفتاب جنوب،حبیب غلامپور دادستان گچساران درباره آخرین مرحله پرونده مادرگچسارانی که سال گذشته دو کودک خود را به قتل رساند،گفت:بعد از وقوع این قتل تاسف انگیز،قاتل برای تشکیل پرونده و بررسی میزان سلامت روحی و روانی به کمیسیون پزشک قانونی فرستاده شد.

 

 وی افزود: بعد از انجام معاینات پزشکی و صدور رای پزشکی،وی به این رای اعتراض کرده که اعتراض وی برای بررسی بیشر  به مرکز پزشک قانونی استان فارس ارسال شده که به محض اینکه نظریه واصل شود اقدامات بعدی در این زمینه انجام خواهد گرفت.

غلامپور تصریح کرد:با توجه به محرمانه بودن برخی موضوعات نمی توان بیش از این موضوع را باز کرد اما نیاز است وی از نظر روحی و روانی بیشتر مورد بررسی قرار گیرد.

 

داستان گچساران درادامه در خصوص عرضه قلیان در سفره خانه هایی این شهرستان گفت: هرجا که لازم باشد قوه قضائیه وارد شده و با این پدیده برخورد می کند اما نقش متولیان فرهنگی در فرهنگ سازی برای کاهش مصرف قلیان بسیار حائزاهمیت است.

 

وی افزود:متاسفانه سن کشیدن قلیان به نوجوانان نیز سرایت کرده و گاهی این افراد در جلوی چشم والدین خود قلیان می کشند که این نیاز به بررسی کارشناسی دارد و برای مبارزه با دخانیات از نوع سیگار و قلیان باید همه متولیان این عرصه کمک کنند.

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

سلام این که چیز خاصی نگفته،چرا تیتر بی خودی میزنین

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها