نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. تير 1395 - 12:23
سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد تصویری از فیش حقوقی خود منتشر کرد که میزان حقوق وی را نشان می دهد.

به گزارش آفتاب جنوب،سید موسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در صفحه اینستاگرام خود با انتشار فیش حقوقی خود در اینستاگرام، به حقوق ۵۶۰۰۰۰۰ تومانی خود اشاره کرد.

وی نوشت:«این روزها موضوع حقوق دریافتی برخی افراد خاص دستاویزی برای حمله به دولت شده است در حالی که تعداد این افراد خیلی کم است و خیلی از مدیران دولت حقوق های معمولی و حتی کمتر از معمول دریافت می کنند.

من هم فیش حقوقی خرداد ماه خودم را در معرض دید عزیزان قرار میدهم البته حدود دو میلیون و پانصد هزار تومان اضافه کار هم جداگانه از وزارت کشور دریافت می کنم که به هر حال مجموع دریافتی من کمتر از شش میلیون تومان هست که خیلی کمتر از دریافتی هایی است که قبل از استاندار شدن داشتم، البته موضوع مهمی نیست اگر کمکی به توسعه استان کرده باشم»

پس از انتشار فیش حقوقی استاندار ، هوشنگ جهانبخش ،مدیر کل تعاون روستایی هم با انتشار فیش حقوقی خود ،به جمع مدیرانی پیوست که فارغ از هرگونه دغدغه ای به انتشار فیش حقوقی خود می پردازند.

هوشنگ جهانبخش مدیرکل تعاون روستایی کهگیلویه و بویراحمد در یادداشتی نوشته است: این روزها دریافتی بالای برخی مدیران بانکها و موسسات خاص بهانه ای به هجمه علیه دولت تدیبر و امید تبدیل شده است. مدیران دولت تدبیر وامید افتخار دارند که با حداقلها در خدمتگذاری به محرومین لحظه ای درنگ نمیکنند. خدمت درنظام جمهوری اسلامی فرصتی است که با هیچ معیار مادی قابل سنجش نیست.

البته جهانبخش به اضافه کاری خود و سایر دریافتی های مدیریتی که در فیش وارد نمی شوند، اشاره نکرده است.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها