نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
30. خرداد 1395 - 0:09
سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امکانات این ورزشگاه خوب است اما مسیر آن دور است و برای ما یک مسافرت به حساب می آید!
به گزارش آفتاب جنوب،محمود خوردبین در مورد آخرین وضعیت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به صورت صبح و عصر تمرینات خوبی انجام می‌دهیم و بازیکنان همه سرحال هستند. امروز هم تست پزشکی دادیم و 17 و 30 دقیقه تمرین نوبت عصر انجام خواهد شد.

وی درباره اردوی پرسپولیس در اوکراین هم اظهار داشت: اگر اردو قطعی شود ما 6 تیرماه به اوکراین خواهیم رفت.

سرپرست تیم پرسپولیس در مورد اینکه افشین پیروانی گفته بین تیم ملی و پرسپولیس باید تعامل برقرار باشد، افزود: به هر حال به نظر من باید تعامل انجام شود تا بازیکن و باشگاه صدمه نبیند. ما هم می‌دانیم که تیم ملی ارجحیت دارد اما به هر حال باشگاه هم به بازیکنش نیاز دارد. بهتر بود که تمرینات تیم ملی که تمام شد بازیکنان به باشگاه هایشان می‌آمدند. بازیکنان می‌توانستند در زمان استراحت در تیم ملی به باشگاه بیایند و اگر لازم بود تمرین هم بکنند چرا که تمرین کردن بد نیست.

وی در خصوص جذب کاوه رضایی اظهار داشت: این موضوع را باید از باشگاه بپرسید چرا که درباره جذب آن من اطلاعی ندارم.

خوردبین در مورد شایعه استعفای او از سرپرستی تیم پرسپولیس افزود: حرفی نبوده و من در کار خودم هستم اما متأسفانه یکسری از دوستان خبرنگار خط می‌گیرند که من استعفا داده‌ام. خوب این استعفای من کجاست؟ استعفای من را به من نشان بدهند. مطمئنا از طریق مراجع قانونی این مسئله را پیگیری خواهم کرد. طاهری حرف آخر را می‌زند و این حق مدیرعامل است که من در تیم بمانم یا نه.

وی درباره محل تمرینات پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی اظهار داشت: امکانات این ورزشگاه خوب است اما مسیر آن دور است و برای ما یک مسافرت به حساب می آید!

سرپرست پرسپولیس درباره بازی‌های تیم ملی والیبال هم اظهار داشت: من بازی‌های تیم ملی والیبال را می‌بینم و به نظرم آنها خسته هستند. چرا که مسابقات مقدماتی المپیک سنگین بود. البته بازی دیشب خیلی خوب بود اما قطعا اگر ملی‌پوشان آرامش و استراحت بیشتری داشته باشند می‌توانند در المپیک هم نتیجه بگیرند.
 
منبع: فارس

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها