نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1395 - 23:00
با هوشیاری نیروهای امنیتی عراق یکی از فرماندهان اصلی گروه تروریستی تکفیری داعش که در قتل ناجوانمردانه یکی از اسرای مجروح ارتش عراق نیز مشارکت داشت حین تلاش برای خروج از این شهر شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش آفتاب جنوب،با هوشیاری نیروهای امنیتی عراق یکی از فرماندهان اصلی گروه تروریستی تکفیری داعش که در قتل ناجوانمردانه یکی از اسرای مجروح ارتش عراق نیز مشارکت داشت حین تلاش برای خروج از این شهر شناسایی و دستگیر شد.

 
دستگیری داعشی معروف در حین فرار از فلوجه+عکس
 
بنابر این گزارش، "اسعد حمادی  الجمیلی" از افسران سابق ارتش بعث صدام و فرماندهان ارشد داعش در فلوجه روز گذشته در حالی که با لباس مبدل قصد فرار از فلوجه به همراه خانواده های غیرنظامی را داشت مورد شناسایی نیروهای امنیتی قرار گرفته و بازداشت شد. وی پسرعموی وزیر امور زیربنایی دولت حیدر العبادی می باشد. مهمترین جنایت وی مشارکت در عملیات اعدام ناجوانمردانه شهید "مصطفی العذاری" سرباز ارتش عراق در سال گذشته بود که طی آن این سرباز مجروح را پس از گرداندن در شهر فلوجه در میان هلهله های ساکنین این شهر از پل غیر هم سطح حلق آویز کرده و به شهادت رسانده بود. 
 
دستگیری داعشی معروف در حین فرار از فلوجه+عکس
 
این واقعه موجب واکنش بسیار گسترده مردم و شخصیتهای سیاسی عراق شده بود. تصاویر این فرد جنایتکار درحالی که با نقابی بر چهره و چاقویی در دست کنار شهید العذاری ایستاده در رسانه های داعش منتشر شده بود. از زمان شروع عملیات آزادسازی فلوجه توسط نیروهای امنیتی و نظامی عراقی الحمیلی وزیر زیربنایی دولت العبادی بارها طی مصاحبه هایی با رسانه های وابسته به عربستان سعودی و قطر این عملیات را طائفه ای و با هدف کشتار اهل سنت!! عنوان کرده بود.
 
دستگیری داعشی معروف در حین فرار از فلوجه+عکس
 
دستگیری داعشی معروف در حین فرار از فلوجه+عکس
 
دستگیری داعشی معروف در حین فرار از فلوجه+عکس
 
(الجمیلی وزیر زیربنایی کابینه حیدر العبادی)

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها