نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
28. خرداد 1395 - 12:19
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران از تمدید اعتبار گواهینامه سیستم‌های مدیریتی HSEQ در این شرکت خبر داد.

به گزارش آفتاب جنوب، امین محمدی مدیر عامل شرکت نفت و گاز گچساران در حاشیه جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی توسط شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS گفت: با استقرار سیستم‌های مدیریتی، دیدگاه فرایند گرایی، حفاظت از محیط زیست، سلامت شغلی کارکنان و جلب نظر و رضایت‌مندی ذی‌نفعان در سرلوحه فعالیت‌های این شرکت قرار داشته است.

وی با بیان اینکه اعتبار گواهینامه سیستم‌های مدیریتی HSEQ شرکت نفت و گاز گچساران تمدید شدافزود:سالانه اهداف سازمان در راستای بهبود عملکرد فرآیندهای سازمان، تدوین، جاری‌سازی و پایش و در نهایت تجزیه و تحلیل می‌شود.

محمدی نیروی انسانی را مهم‌ترین حلقه و سرمایه سازمانی برشمرد و اظهارکرد: هرگونه تلاش در راستای رضایتمندی کارکنان و بالا بردن انگیزش و سطح دانش و آگاهی آن‌ها را از مهم‌ترین عوامل در تحقق اهداف و نیل به تعالی سازمانی است.

وی گفت: فرآیند ممیزی مراقبتی در خرداد ماه و با حضور ممیزان با صلاحیت شرکت ثبت و صدور گواهینامه SGS در سطح واحدهای ستادی و عملیاتی، مطابق با برنامه ممیزی و در راستای بررسی انطباق سیستم‌های استقرار یافته با استانداردهای مدیریتی بین‌المللی انجام شد.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران خاطر نشان کرد: در ممیزی مراقبتی اخیر، گواهینامه سیستم‌های مدیریتی شامل سیستم مدیریت کیفیت ISO 9001:2008، مدیریت کیفیت صنایع نفت و گاز و پتروشیمی ۲۰۱۰ :۲۹۰۰۱ ISO/TS، مدیریت زیست محیطی ۱۴۰۰۱:۲۰۰۴ ISO ایمنی و بهداشت حرفه ای ۲۰۰۷ : OHSAS18001 و مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست HSE E&P FORUM:1994 مورد ممیزی قرار گرفته و تمدید اعتبار شد.

محمدی با اشاره به حجم بالای فرآیند ممیزی مراقبتی و لزوم تهیه تمهیدات لازم و مورد نیاز از جمله حمل و نقل، سیستم‌های ارتباطی و خدماتی و برقراری ارتباط با ممیزی شوندگان بیان کرد: در طول ۳ روز ممیزی، ۵۷ نفر از کارشناسان فعال در حوزه نگهداشت سیستم‌های مدیریت یکپارچه، سیستم‌های ممیزی را پشتیبانی کرده و نقش بسزایی در اثربخش بودن ممیزی مراقبتی داشتند.

وی افزود: برنامه‌ریزی، پیگیری و تلاش و زحمات همه همکاران سازمان به ویژه اداره مهندسی سیستم‌ها و بهره‌وری نیز قابل تقدیر است.

 

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری نفت و گاز گچساران ضمن تبریک موفقیت به همه پرسنل توانمند این شرکت ادامه داد: تلاش در راستای ارتقای سیستم‌های مدیریتی از جمله سیستم مدیریت کیفیت ISO9001:200 و محیط زیست ISO14001:2004 از اهم اهداف و برنامه‌هایی بوده که این شرکت در سرلوحه فعالیت دارد.

محمدی گفت: با تلاش و کوشش همه همکاران در ممیزی مراقبتی سال ۹۶، شاهد دریافت گواهینامه سیستم‌های مدیریتی با ویرایش سال ۲۰۱۵ باشیم.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها