نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
21. خرداد 1395 - 22:46
امام جمعه گچساران گفت:گاهی اوقات امام جمعه تذکراتی می‌دهد که برخی ها آن را تبلیغاتی می‌کنند که این امر زیبنده نیست، احکام شرعی جو تبلیغاتی نمی‌خواهد و دوستان احکام شرعی را رعایت و اجرا کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،حجت‌الاسلام سید امین‌الله حجازی امام جمعه گچساران ظهر امروز در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گچساران با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، گفت: ماه مبارک رمضان ماه قرآن، روزه، عبادات و دستگیری از نیازمندان بوده و  ماهی است  که بازکردن گره‌ای از مشکلات مردم و نیازمندان از اعمال خیر خاص به شمار می‌رود.

 

وی درادامه با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری در جمع قاریان و حافظان قرآن، افزود: مقام معظم رهبری در این همایش بزرگ افراد را به تمسک به قرآن فراخواندند و راه نجات انسان‌ها از پیچیدگی‌های جهان امروز را روی آوردن به این کتاب الهی برشمردند.

 

امام جمعه گچساران با اشاره به تلاش سازمان ملل برای تطهیر چنگال خونین آل سعود،تصریح کرد: آل سعود رژیمی وحشی، خون‌آشام و درنده است و کسانی که دم از حقوق بشر می‌زنند در اقدامی عجیب و کاملا سیاسی این رژیم را از لیست سیاه خود خارج کرده‌اند که این اقدام سازمان ملل و ناقضان حقوق بشر به ضرر همه انسان‌ها و کودکان است.

 

وی در ادامه با اشاره به اهمیت مسئله ارتباطات اجتماعی، گفت: انسان‌ها باید در گزینش افراد به عنوان دوست به گونه‌ای عمل کنند که در آخرکارپشیمان نشوند و ارتباطات اجتماعی انسان‌ها باید برای کسب رضایت خداوند باشد.

 

امام جمعه گچساران گفت: خداوند دارای رحمت عام و خاص است که رحمت عام خداوند شامل همه افراد اعم از کافر و مسلمان می‌شود اما رحمت خاص تنها شامل عده‌ای خاص از بندگان  می‌شود.

 

حجازی اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان باید تلاش ما بر انجام اعمال خیر همچنین ایجاد وقف و اوقاف، کمک در راستای افزایش رشد علمی و اخلاقی، مراکز آموزش عالی، حوزه‌ها و آموزش و پرورش باشد.

 

وی تاکید کرد: بایددر ماه رمضان با همکاری با برخی ادارات از جمله کمیته امداد امام خمینی(ره) و بهزیستی در راستای یاری رساندن به نیازمندان گام برداشت.

امام جمعه گچساران درادامه تصریح کرد: گاهی اوقات امام جمعه تذکراتی می‌دهد که برخی ها آن را تبلیغاتی می‌کنندکه این امر زیبنده نیست، احکام شرعی جو تبلیغاتی نمی‌خواهد و دوستان احکام شرعی را رعایت و اجرا کنند.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها