نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
18. خرداد 1395 - 10:08
نماینده مردم گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی نسبت به سخنان اخیر امام جمعه گچساران در مورد هزینه کرد منابع بیت‌المال در امور ضد نظام از سوی برخی مدیران در گچساران واکنش نشان داد.

 به گزارش آفتاب جنوب،غلامرضا تاجگردون نماینده مردم شهرستان های گچساران و باشت در مجلس شورای اسلامی طی نامه‌ای از خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد خواست تا نسبت به سخنان اخیر امام جمعه گچساران در مورد هزینه کرد منابع بیت‌المال در امور ضد نظام بررسی دقیق نماید و در این خصوص قانون را اجرا کند.

 

تاجگردون در نامه خود آورده است:

 

بسمه تعالی

برادر گرامی جناب آقای دکتر خادمی

استاندار محترم استان کهگیلویه و بویراحمد

 

با سلام و احترام

اخیراً در سایت‌های محلی آمده است که امام‌جمعه محترم گچساران در خطبه اخیر خود جمله‌ای با مضمون زیر بیان نموده است:

برخی ادارات گچساران پول بیت‌المال را علیه نظام خرج می‌کنند

 

یقیناً فرمایشات ایشان ازآنجاکه در خطبه‌های نماز جمعه بیان‌شده، برحسب اطلاعات دقیق و دلسوزی به مبانی نظام و بیت‌المال صورت پذیرفته است و ازآنجاکه این‌جانب وکیل مردم و برحسب قانون ناظر بر عملکرد دولت می‌باشم قطعاً عدول از مبانی قانونی و شرعی آن‌هم توسط کارگزاران دولت را تخلف دانسته و همچنان که در مقام شرع تهمت و افتراء جرم است، هزینه کرد منابع بیت‌المال در امور ضد نظام جرم نابخشودنی است که باید بررسی دقیق و اعمال قانون شود.

 

با توجه به اینکه در فرمایشات امام‌جمعه محترم به مصداقی اشاره نفرموده‌اند لازم است در این خصوص در جهت تنویر افکار عمومی و نظارت بر اجرای قانون بررسی و اظهارنظر صریح فرموده تا بتوان با مدیران متخلف برخورد و یا اگر تخلفی صورت نگرفته است مراتب اطلاع‌رسانی شده و امام‌جمعه محترم در صورت صلاحدید و در جهت رعایت مبانی دینی موضوع را از همان تریبون اصلاح فرمایند.

 

غلام‌رضا تاج گردون

 

گفتنی است، امام جمعه گچساران در نماز جمعه این هفته شهر دوگنبدان در بخشی از سخنان خود گفت: برخی از افراد در برخی برنامه‌های خلاف شرع شرکت می‌کنند که دلیل حضور خود را نسبت فامیلی و خویشاوندی اعلام می‌کنند.

 

وی در ادامه با بیان اینکه برخی بدعت‌ها در جامعه در حال رواج است، گفت: در گچساران در تالارها و برخی از ادارات، سالن‌های اجتماعات ادارات پول بیت‌المال، شهدا، جانبازان و متدین را بر خلاف شرع بر علیه امام زمان(عج)، دین و نظام خرج می‌کنند.

 

حجازی با طرح پرسشی مبنی بر اینکه آیا این یعنی بدعت، این خطر نیست، افزود: وقتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی به کسی مسئولیت داده شد این یعنی وی از بقیه متدین‌تر، باتقواتر و عالم‌تر در مبانی دینی است.

 

امام جمعه گچساران با بیان اینکه چند مورد را می‌توانیم مثال بزنیم، عنوان کرد: موارد وجود دارد که با پول نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیت‌المال علیه نظام و پیامبر(ص) و دین با مدیریت مسئول نظام خرج می‌شود چه کسی باید پاسخگو باشد.

 

 

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها