نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1395 - 13:14
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خبر داد؛
اجرای 382 پروژه محرومیت‌زدایی در کهگیلویه و بویراحمد
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت: تاکنون 382 پروژه محرومیت‌زدایی توسط این قرارگاه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که 379 پروژه به اتمام رسیده و 3 پروژه در دست اجرا است.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه در مراسم محرومیت‌زدایی از پروژه‌های مساجد گچساران ،گفت:اجرای پروژه‌های محرومیت‌زدایی در اولویت قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه است و تاکنون 382 پروژه محرومیت‌زدایی توسط این قرارگاه در کهگیلویه و بویراحمد اجرا شده که 379 پروژه به اتمام رسیده و 3 پروژه در دست اجرا است.

وی افزود: از این تعداد 19 پروژه مربوط به آب‌رسانی بوده است و 216 پروژه مربوط به ساخت مسجد و بهسازی مساجد بوده است.

حزنی اظهار کرد:25 پروژه در زمینه ساخت گلزار شهدا بوده است و52 پروژه ساخت سرویس بهداشتی و حمام نیز در این استان اجرا شده است وسایر طرح‌ها و پروژه‌ها در زمینه‌های ساخت خانه عالم، دارالقرآن، جاده، غسالخانه و دیگر طرح‌ها بوده است.

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت:اعتبار این پروژه‌ها 12 میلیارد و 831 میلیون تومان بوده که تاکنون 12 میلیارد و 736 میلیون هزینه شده است، از 382 پروژه تعداد 46 پروژه در گچساران بوده است و اولویت امسال ما این بوده که 65 درصد از اعتبارات در بخش اشتغال‌زایی و 35 درصد در بخش های عمرانی اختصاص یابد.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها