نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
13. خرداد 1395 - 13:05
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر خبر داد؛
اختصاص 65 درصد بودجه کهگیلویه و بویراحمدبه امراشتغال
فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت:در سال آینده 65 درصد بودجه اختصاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد به امر اشتغال اختصاص خواهد یافت و در این مدت فقط 25 درصد از بودجه ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی هزینه می گردد.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار سید ضیاءالدین حزنی فرمانده قرارگاه سازندگی قرب کوثر خاتم الانبیاء سپاه در مراسم محرومیت‌زدایی از پروژه‌های مساجد گچساران ،گفت: امروز در امر مسجدسازی در سطح کشور دچار عقب‌ماندگی هستیم و در این خصوص باید تلاش بیشتری صورت گیرد گچساران دارای مسؤولان و مردمی خوب و تلاشگر بوده که باید از این ظرفیت در راستای افزایش کمی و کیفی مسجدسازی نیزاستفاده شود.

 

وی افزود: گچساران امسال و سال آینده با تحولات و توسعه قابل قبولی در امر مساجد روبرو خواهد شد و در سال آینده در این شهرستان  و در حوزه مساجد اتفاقات خوبی رخ خواهد داد ومساجداین شهرستان سرو سامان خواهند گرفت.

 

حزنی تصریح کرد:در سال آینده 65 درصد بودجه اختصاصی به استان کهگیلویه و بویراحمد به امر اشتغال اختصاص خواهد یافت و در این مدت فقط 25 درصد از بودجه ما برای استان کهگیلویه و بویراحمد در حوزه عمرانی هزینه می گردد.

 

فرمانده قرارگاه سازندگی کوثر گفت:علاوه بر کمبود مسجد در سطح کشور با کمبود روحانی نیز مواجه هستیم که فرهنگ مسجد و روحانیت باید در سطح کشور ترویج بیشتری پیدا کند.

 

حزنی درادامه به برخی برنامه های  قرارگاه سازندگی کوثر در تهیه جهیزیه برای تسهیل در امر ازدواج جوانان اشاره کردو افزود: برنامه افزایش جمعیت و نسل جوان ما باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این یک امر مهم و حیاتی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها