نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
11. خرداد 1395 - 23:59
سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: تمرکز تیم ما بر فوتبال بودو تمرکز تیم نفت وگاز گچساران بر حاشیه‌ها بود برای همین هم نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.

به گزارش آفتاب جنوب،مهدی پاشازاده سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی جم در خصوص حواشی دیدار برگشت پلی آف لیگ دسته دوم کشور در گچساران گفت: در این دیدار ما موفق به زدن دو گل در نیمه اول شدیم اما درادامه سنگ، یخ و بطری‌های آب بود که به سوی ما پرتاب می‌شد.

 

وی درباره ادعای تیراندازی به بازیکنان تیم پارس جنوبی جم در گچساران در برنامه نود ،گفت: سخنان من هیچ تأثیری در ایجاد حواشی این دیدار نداشت وشب قبل از بازی واقعا به تیم ما تیراندازی شد و فیلم این اتفاق نیز موجوداست.

 

پاشازاده افزود: تماشاگران گچسارانی هم درجم و هم در گچساران به بازیکنان و تیم ما بد و بیراه گفتند و این موضوع بسیار زننده و زشت است که انسان وارد حاشیه و دروغ شود.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم تصریح کرد:تمرکز تیم ما بر محور فوتبال بودو بر عکس تیم ما، تمرکز تیم نفت وگاز گچساران بر حاشیه‌ها بیشتر بود، برای همین هم نتوانست نتیجه خوبی کسب کند.

 

پاشازاده با اشاره به تاکتیک تیم جم در دو دیدار رفت و برگشت مقابل نفت وگاز گچساران ،گفت: در جم شناختی از تیم نفت وگاز نداشتیم برای همین تا دقیقه 20 نیمه اول بازی ما را تحت فشار قرار دادند و دو موقعیت خوب را نیز از دست دادنداما در دیداربرگشت کار را در دقایق نخست تمام کردیم و با زدن دو گل تیم نفت وگاز را شکست دادیم.

 

پاشازاده اظهارکرد: هدف ما برای بازی برگشت فقط کسب برد بود نه تساوی؛ مشکل تیم نفت وگاز گچساران این بود که بازیکنان این تیم تنها یک مدل بازی بلد بودند اما ما در دو بازی با دو شیوه مختلف بازی کردیم.

 

وی در ادامه در خصوص لحظه برخورد بطری آب به سرش گفت: بطری آب یخ زده توسط یکی از تماشاگران به سر من برخورد کرد که ابتدا ترسیدم و چشمانم سیاهی رفت و بر زمین افتادم، بعد از این ضربه به روی نیمکت رفته و بازی را از آنجا ادامه داده و هیچ حاشیه‌ای نیز ایجاد نکردم.

 

سرمربی تیم پارس جنوبی جم ادامه داد: بازیکنان تیم نفت و گاز گچساران در جریان بازی بازیکنان تیم پارس جنوبی جم را مورد فحاشی قرار می‌دادند، ما امروز هیچ کار غیر حرفه‌ای و حاشیه‌سازی انجام ندادیم و شب گذشته هم ساعت یک شب مورد تیراندازی قرار گرفتیم که فیلم و صورتجلسه آن نیز موجود است.

 

وی گفت: بازیکنان ما شب گذشته دچار ترس و اضطراب بودند ما نیز دچار ترس شده بودیم،اما آیا این حرکت درستی بود؟

 

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها