نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1395 - 15:47
مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمد:
سرمایه گذاری ژاپنی‌ها در رودخانه بشار یاسوج
مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 13 کیلومتر از فاز نخست طرح ساماندهی رودخانه بشار در حال اجرا بوده که مقرر شده ژاپنی ها برای ساماندهی این رودخانه سرمایه‌گذاری کنند.

به گزارش آفتاب جنوب،علی لطفی مدیرعامل آب منطقه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد در آئین افتتاح طرح آب‌رسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) گچساران گفت: حجم سالیانه نزولات جوی در این استان 10 میلیارد و 400 آن 675 میلی‌متر بوده است.

وی افزود:در حال حاضر 7 رودخانه و دو سد به نام های کوثر و شاه قاسم در این استان وجود داردومساحت زمین‌های کشاورزی در این استان 270 هزار هکتار بوده که 90 هزار هکتار آن تحت پوشش آبی و آب‌های زیر زمینی قرار دارد.

مدیرعامل آب منطقه‌ای کهگیلویه و بویراحمدگفت: در حال حاضر پروژه‌های متعددی در کهگیلویه و بویراحمد همانند طرح تأمین آب اراضی دهدشت غربی در دست اجرا است  که با افتتاح این طرح  5 هزار هکتار از زمین‌های کشاورزی در این منطقه به زیر کشت خواهد رفت.

لطفی در ادامه در خصوص طرح ساماندهی رودخانه بشار اظهارکرد: 13 کیلومتر از فاز نخست طرح ساماندهی رودخانه بشار در حال اجرا بوده که مقرر شده ژاپنی ها برای ساماندهی این رودخانه سرمایه‌گذاری کنند.

انتهای پیام/م

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها