نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
6. خرداد 1395 - 13:51
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران/
بحران آب در ۵ هزار روستای کشور
مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: 5 هزار روستا در کشور با بحران آب مواجه بوده و تکمیل طرح‌های آب‌رسانی می‌تواند به برطرف شدن مشکل آب در روستاها کمک کند.

به گزارش آفتاب جنوب،محمد حاج رسولی‌ها مدیرعامل شرکت منابع آب ایران در حاشیه بهره برداری از طرح آبرسانی به دشت امامزاده جعفر(ع) درگچساران با اشاره به  اینکه در حال حاضر پروژه‌هایی در زمینه آب‌رسانی و سدسازی در سطح کشور در دست اجراست،گفت:در حال حاضر 540 پروژه فصل آب در کشور در دست اجراست.

 

وی افزود: 233 طرح شبکه آب و سدسازی و 120 پروژه آب‌رسانی نیز در سطح کشور در دست اجراست که امسال 40 هزار میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژها مصوب شده است و13 هزار میلیارد ریال از این اعتبار برای سدسازی و شبکه‌سازی اختصاص یافته است.

 

حاج رسولی ها تصریح کرد: تعداد سدهای دارای ردیف اعتباری کشور  143 مورد است که93 طرح سد سازی کشور در اولویت اجرا قرار دارند ودر برنامه پنجم 164 طرح مهم با 12/2 میلیارد متر مکعب آب بهره برداری شده است.

 

مدیرعامل شرکت منابع آب ایران گفت: 5 هزار روستا در کشور با بحران آب مواجه بوده و تکمیل طرح‌های آبرسانی می‌تواند به برطرف شدن مشکل آب در روستاها کمک کند.

انتهای پیام/

 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها