نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
5. خرداد 1395 - 10:25
پرتاب بطری آب به سوی هواداران گچسارانی از سوی هواداران تیم پارس جنوبی جرقه این جدال و ایجاد زد و خورد و حواشی دیگر شد.

به گزارش آفتاب جنوب،ورزش پل سلامت روح و سلامت جسم است. در تمامی دنیا تنوع ورزش ایجاد نوعی رقابت در افراد راغب نموده که برگزاری مسابقات و برقراری باشگاههای ورزشی از نشانه های توجه نوع بشر به ارتباط سالم و تفریح فردی و همگانی سالم است.فوتبال از برجسته ترین نقطه توجه آمار ورزش دوستان در سراسر دنیا قرار گرفته که کشور ایران مستثنی نیست.

 

تیم نفت و گاز گچساران از عمده تیم های شهرستانی لیگ دو است که بنا به برتری بازیکنانش همواره توانسته تا نقطه ی اوج صعود کند .‌این بار پسران نفتی میهمان پسران پارس جنوبی در ورزشگاه جم بودند که وقوع درگیری و رفتار ضد ارزشی در ورزش ، از هیجان و سلامت بازی در ورزشگاه ، کاست.

 

این رفتار ضد هنجار تماشانماها باعث شد درگیری لفظی و فیزیکی بین هواداران تا سطح شهر اوج بگیرد .این نوع پرخاش ها که ساماندهی و فرهنگ سازی آن باید همواره از سوی لیدرها و‌ مسئولین ورزشی تیم مربوطه شکل بگیرد در تیم نفت و گاز بسیار مردمی و ورزش پسندانه بود به گونه ای که علی دائی تنها با دیدن یک نیمه از بازی دو تیم ، برتری تیم فوتبال نفت و گاز ولیاقتش برای صعود به لیگ دسته یک را در گفتگو با خبرنگاران عنوان نمود ، اما پرتاب بطری آب به سوی هواداران گچسارانی از سوی هواداران تیم پارس جنوبی جرقه ی این جدال و ایجاد زد و خورد و حواشی دیگر شد.

 

شاید اگر میزبان در حفاظت و رعایت حرمت میهمان ، رفتاری ورزشی تر نشان می داد ، وضع اینگونه ناگوار رقم نمی خورد.‌این درحالی است که هواداران گچسارانی در آرامش بعد از باخت بسیار متین و با روحیه ای مضاعف بازیکنان نفت و گاز را مورد دلجویی و دلداری قرار داده بودند.فرهنگ رعایت حقوق در فضاهای عمومی و درک ایجاد وحدت ورزشی باید بیش از گذشته مورد توجه ورزشکاران و ورزش دوستان واقع شود.

 

بازی برگشت پلی آف دو تیم در گچساران ۱۱خردادماه جاری برگزار خواهد شد که امید است مردم داری و خویشتن داری و رفتار ورزش دوستانه هواداران ، باعث سربلندی کادر ورزشی تیم فوتبال نفت و‌گاز گچساران شود/روزبه پوراحمد

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

درگیری در فوتبال

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها