نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
3. خرداد 1395 - 10:38
جانشین فرمانده لشکر المهدی(عج)در دوران دفاع مقدس گفت: توکل رزمندگان به خداوند، رهنمودهای حضرت امام(ره)، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و مردم رمز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعثی عراق بودکه در حقیقت سالروز فتح خرمشهر روز عید بزرگ ملت ایران است.

به گزارش آفتاب جنوب،سردار لطف الله یدالهی جانشین فرمانده لشکر المهدی(عج) در دوران دفاع مقدس در مراسم بزرگداشت حماسه فتح خرمشهر در گچساران ،گفت: همانگونه که امام (ره) فرمودند:" خرمشهر را خدا آزاد کرد" زیرا اگر امدادهای خداوند نبود نمی توانستیم بر دشمن پیروز شویم و رزمندگان اسلام درعملیات بیت المقدس برای آزاد سازی خرمشهر به ندای امام (ره) لبیک گفتند

 

وی افزود: سلاح رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس قدرت ایمان و اتکال بر قدرت لایزال الهی بود که به همین دلیل خداوند برکات و نصرت خود را بر ملت ما نازل کردورزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس پس از فتح خرمشهر، بر خاک این شهر بوسه زدند و نماز شکر به جای آوردند. 

 

این فرمانده دوران دفاع مقدس ،گفت: توکل رزمندگان به خداوند، رهنمودهای حضرت امام(ره)، وحدت و انسجام میان نیروهای مسلح و مردم رمز آزاد سازی خرمشهر از دست رژیم بعثی عراق بودکه در حقیقت سالروز فتح خرمشهر روزعید بزرگ ملت ایران است.

 

یدالهی تصریح کرد: عملیات بیت المقدس در سال 61 در پی مقاومت هاو جانفشانی های رزمندگان اسلام به آزادسازی خرمشهر منجر شد ودر این عملیات 6هزار نفر از رزمندگان ما به شهادت رسیدندو 20 هزار نفر از نیروهای رژیم بعثی عراق نیز به اسارت گرفته شدند.

 

وی با بیان اینکه امروز ملت بزرگ ایران گوش به ندای رهبر آماده دفاع و مقابله با هر گونه تجاوز بیگانگان است،افزود:ابرقدرتها بخصوص آمریکای جنایتکار برنامه های متعددی برای براندازی جمهوری اسلامی در سر دارند و یکی از تهدیدات اساسی نظام ما تهدید در حوزه فرهنگ است و ناهنجاری های اجتماعی از پیامدهای آن است که باید در برابر تهدیدات مختلف دشمنان هوشیارو بیدار بود.

 

گفتنی است مراسم بزرگداشت فتح خرمشهر با حضور نیروهای نظامی و انتظامی ، گردان های عاشورا، الزهرا، بیت المقدس، امام حسن (ع) ، امام رضا (ع) و دیگر اقشار بسیج در سپاه ناحیه گچساران برگزار شد.

انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها