نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
2. خرداد 1395 - 10:39
تقسیم سهام و وعده های پس از انتخابات مجلس دهم در نفت وگاز گچساران آغاز شده و از این به بعد شاهد حذف برخی نیروهای غیرهمسو با نمایندگان و دولت باشیم و این جنگ قدرت شاید نیم نگاهی هم به تغییر برخی دیگر از مدیران این شرکت را نیز داشته باشد .

به گزارش آفتاب جنوب،همیشه بسیاری از مدیران دستگاه های اجرایی در کهگیلویه و بویراحمد با توجه به سیاست های دولت تودیع و معارفه می شوندو گچساران نیزکه همیشه پیش قدم قافله تغییرات بوده است،در دور جدید انتخابات مجلس همانند بسیاری از دیگر نقاط کشور تغییرات را بر اساس سیاست های نمایندگان و دولت تدبیر و امید آغازکرده است.

 

بنظر می رسد تقسیم سهام و وعده های پس از انتخابات مجلس دهم در نفت وگاز گچساران آغاز شده و از این به بعد شاهد حذف برخی نیروهای غیرهمسو با نمایندگان و دولت باشیم و این جنگ قدرت شاید نیم نگاهی هم به تغییر برخی دیگر از مدیران این شرکت را نیز داشته باشد .

 

 یک انتصاب سیاسی از نوع "پساانتخاباتی" در شرکت بهره برداری نفت وگاز گچساران به نوعی  ابهاماتی را در ذهن برخی از مدیران ،کارکنان و پرسنل این شرکت ایجاد نموده است.

 

در حکمی از سوی امین محمدی مدیر عامل شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران ،"رهام عباسی" به عنوان سرپرست اداره ترابری این شرکت منصوب شدوبالاخره بعد از 18 ماه این اداره بزرگ و طویل هم صاحب رئیس شد.

 

 شایدبه نوعی بتوان گفت این اولین انتصاب آقای نماینده بوسیله مدیرعامل نفت وگاز گچساران در سال جدید باشد و حال جای سوال اینجاست چگونه این انتصاب رقم خورده است؟!       

         

این در حالیست که وی کارمند اداره حسابداری شرکت نفت و گاز گچساران بوده ولی به اداره ای غیر تخصصی می رود!

 

جای سئوال دارد که اداره ترابری که زیر مجموعه مدیریت خدمات شرکت نفت وگاز گچساران قرار دارد چرا این حکم به امضای مدیر خدمات نرسیده است؟!و شاید سوال دیگر برخی کارکنان متخصص و باتجربه شرکت نفت از مدیرعامل این باشد که چگونه در حکم عنوان شده با عنایت به تخصص و تجارب جنابعالی؟!

 

آیا باز هم مسئولین ما از تخصص و تجربه افراد چشم پوشی کرده اند و صرفا اینچنین انتصاباتی را بر اساس سفارشات لازمه انجام می دهند؟مسئولین باید پاسخگوی چنین انتصابات سیاسی باشند و بداند هنوز چند روزی از حادثه تلخ ترکیدگی لوله گاز درگچساران نگذشته است؟!.

 

 

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

 
 
 

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها