نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
31. ارديبهشت 1395 - 11:38
فرمانده سپاه ناحیه گچساران
فرمانده سپاه ناحیه گچساران:
فتح خرمشهر نماد شهادت طلبی ملت ایران بود
فرمانده سپاه ناحیه گچساران گفت: تلاش دشمنان در راستای دور کردن جوانان ما از مسیر انقلاب اسلامی است و تا زمانی که فرهنگ شهادت طلبی ماندگار باشد، هیچ گزندی به این انقلاب وارد نخواهد شد.

به گزارش آفتاب جنوب،سرهنگ جهانگیر انصاری فرمانده سپاه ناحیه گچساران  به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: آزادی خونین شهر یکی از مهمترین وقایع در تاریخ جنگ تحمیلی است و برای آزادسازی خرمشهر رشادت‌ها و جانفشانی هایی صورت گرفت که در تاریخ جنگ تحمیلی و کشورمان ماندگارشد.

وی افزود: سوم خردادوفتح خرمشهر نماد مقاومت، پیروزی ایمان و فداکاری ملت ایران در برابر استکباربود و بدون تردیدحماسه  فتح خرمشهر بارز‌ترین پیروزی در دوران دفاع مقدس است. 

انصاری تصریح کرد:پیروزی رزمندگان اسلام به رهبری حضرت امام (ره) در مقابل رژیم بعث عراق با حمایت‌های همه جانبه آمریکا و دیگر دشمنان غربی نمادی ارزشمند از غلبه فرهنگ شهادت‌طلبی در برابر زیاده‌خواهی های دشمنان بود.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران با تاکید بر اینکه باید ارزش‌ها و فرهنگ ایثار و شعادت به نسل‌های آینده منتقل شود،گفت: این انقلاب هر روز با توطئه جدیدی از سوی دشمنان روبه رو می شود و تدوام این فرهنگ در میان نسل نوجوان و جوان ما به عنوان رزمندگان آینده ایران اسلامی لازم و ضروری است.

وی گفت:خون شهداء نهضت انقلاب را به حرکت درآورد و اگر عشق به شهادت در این بزرگمردان نبود، این انقلاب به نتیجه نمی رسید و امروز وظیفه داریم تا با حرکت در مسیرآرمانهای شهداء،امام(ره) و رهبری فتنه ها و توطئه های دشمنان را برملا سازیم.

انصاری با بیان اینکه خون تک تک این شهداء تاثیر بسزایی در تثبیت و تحکیم انقلاب اسلامی دارد،تصریح کرد: تلاش دشمنان در راستای دور کردن جوانان ما از مسیر انقلاب اسلامی است و  تا زمانی که فرهنگ  شهادت طلبی ماندگار باشد، هیچ گزندی به این انقلاب وارد نخواهد شد.

انصاری با بیان اینکه فرهنگ شهادت‌طلبی انقلاب اسلامی را بیمه کرده است،گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت موجب بالندگی انقلاب و نهضت جهانی اسلام در سراسر دنیا شد که دستیابی به این فرهنگ وظیفه ای برعهده یکایک افراد جامعه است.

 انتهای پیام/م

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها