نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
29. ارديبهشت 1395 - 13:15
این سایت لطف بزرگ دولت را به کارگیری چند نفر از نیروهای استان در پست های سطح کلان کشور دانسته ،و از آن به عنوان برجسته ترین اقدام دولت یازدهم برای فرزندان استان یاد کرده است.

 به گزارش آفتاب جنوب،علی پور در یادداشتی نوشت: اخیرا یک سایت استانی حامی دولت مطلبی با عنوان (لطف بزرگی که دولت روحانی در حق مردم استان انجام داد )  نوشته است ،که لازم می دانم در خصوص آن مطلب توضیحاتی ارائه دهم.

این سایت لطف بزرگ دولت را به کارگیری چند نفر از نیروهای استان در پست های سطح کلان کشور دانسته و از آن به عنوان برجسته ترین اقدام دولت یازدهم برای فرزندان استان یاد کرده است.

بدون تردید این را می پذیریم که برجسته ترین اقدام دولت همین جابه جایی افراد انگشت شمار در پست های نه چندان کلیدی بوده است و بس.

اما باید پرسید دولت ندبیر و امید در بیکارترین استان کشور (طبق آمار رسمی)چه اقدام در خور توجهی انجام داده است؟

آیا فرزندان استان همین چند نفراند؟

دست آورد عینی این به اصطلاح لطف بزرگ چیست؟

 

آیا کوتاه بینی نیست که بپذیریم ،اگر چند نفر از یک استان، انگشت شمار پست های نه چندان کلیدی      (از نظر شما پست های مهم)را موقتا دست بگیرند، باعث توسعه استان می شود؟

در بخشی از این مطلب آماده است : استان کهگیلویه و بویر احمد  در جنوب غرب ایران با برخورداری از استعدادهای طبیعی و قابلیت های فراوان سرزمین غنی است اما سال ها این استان به رغم همه استعدادها و ظرفیت هایش در توسعه و اشتغال مغفول مانده است.

باید به این مطلب افزود که این محرومیت همچنان هم ادامه دارد و اقدامی برای این رفع محرومیت در عرصه های مختلف صورت نگرفته است.دولت یازدهم که اواخر عمر خود را می گذراند  و تاکنون به استان سفر نکرده است ،دست آورد خاصی هم در عمر سه ساله خود برای استان محروم کهگیلویه و بویر احمد نداشته است.

 

در پایان  این نوشتار آمده است،اما اینکه دولت روحانی برای فرزندان استان کهگیلویه و بویراحمد  کم نگذاشته است و توجه ویژه ای داشته است، نیاز به تحقیق ندارد و موضوعی هویداست.

به راستی چه چیزی باعث می شود واقعیت های  آشکار انکار شود و دقیقا عکس واقعیت را به ذهن مخاطب القا کنیم.این فرض به ذهن متبادر می شود که قصد این است ، در آستانه سفر دیر هنگام ریاست جمهوری و هیئت دولت فضایی پوپولیستی در رسانه های استان ایجاد شود، و دولت را صاحب دست آورد در استان کهگیلویه و بویر احمد نشان دهد. اما  این مطلب ناخواسته چیزی را فاش می کند و آن هم این است که ملاک برخی از حامیان را برای دفاع از عملکرد دولت تدبیر نشان می هد.

گمان مبر که به پایان رسید کار مغان               هزار بادهٔ ناخورده در رگ تاک است...

صبح زاگرس

انتهای پیام/l

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها