نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
26. ارديبهشت 1395 - 19:53
وقتی نگران خودکشی دختران چهارده تا پانزده ساله شهرت نباشی،وقتی نگران بیکاری و فقر مردمان شهرت نباشی.وقتی لابی گری های سیاسی بازیت از وضعیت نگران کننده شهرت مهمتر باشد.

به گزارش آفتاب جنوب، در مطلبی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است خطاب به نماینده مردم گچساران و باشت اینچنین آمده است:وقتی قسط وام نداشته باشی ؛وقتی منتظر این نباشی که یارانه ات را چه ساعتی می توانی برداشت کنی،وقتی نگران نباشی که صبح از خواب بلند که می شوي اداره برق ؛ آب یا گاز برای قطع کنتور به جلوی درب خانه ات نمی آیند.

وقتی نگران شهریه مدرسه فرزندت نباشی،وقتی نگران پول شهریه دختر دانشجوی غريبت در شهر دیگر نباشی و هر شب و روزت به این فکر نباشد که دخترت در شهر غریب چه می کند.

وقتی ؛ وقتی وقتی...

وقتی نگران خودکشی دختران چهارده تا پانزده ساله شهرت نباشی،وقتی نگران بیکاری و فقر مردمان شهرت نباشی.وقتی لابی گری های سیاسی بازیت از وضعیت نگران کننده شهرت مهمتر باشد.

وقتی؛وقتی وقتی...

وقتی نگران این نباشی که پول تو جیبی پسرت را تا فردا چگونه در روزگار یواشکی در طاقچه اتاقش بگذاری،وقتی نورآباد و شهرهای اطراف برایت مهم می شوند.

وقتی بیکاری جوانان شهرت برایت مهم نباشد و افتخارت این باشد رکورددار بیکاری کشور از آن توست!!!

 وقتی نگران این نباشی که در اداره ترابری نفت وگاز گچساران این مديرعامل شرکت است که دستور می دهد به نورچشمی هایش تا سقف 180ساعت اضافه کار بدهند.

 و وقتی نگران فقر فرهنگی شهرت نباشی!!!

وقتی نگران این نباشی که ما انقلاب کردیم تا دیوارهای بین نفتی ها و مردم را برداریم اما امروز نفتی ها باديگاردو پنجاه کیلو آلبالو را راحت می بینند و فراموش می کنند روزگاری دیگران انقلاب کردند تا این نا عدالتی ها نباشد.

 
وقتی مدیرعامل نفتت مشغول ساخت تالار عروسی برای فرزندان و کارکنان نفت است و می گوید باید تالار جداگانه بسازیم و تالارهای شهر در شأن ما نفتی ها نیست.!

 
وقتی نگران این نباشی که با این پيکان درب و داغونت می توانی تا شب شرمنده همسر و فرزندانت نباشی  ووقتی نگران پنج ماه حقوق نگرفتن کارگران سد چم شیر نباشی .وقتی نگران پارتی بازی استخدامی در شهرستان و استانت نباشی؛وقتی نیروهای پتروشیمی ....

وقتی تیم شهرت برایت مهم نباشد که حتی برای هوادارانش به مدیرعامل شرکت نفتی که خودت منصوبش کردی تک بزنی و اتوبوسی برایشان بگیری.

 
وقتی حتی حاضر نشدی برای تشویق تیم شهرت پاداشی در نظر بگیری.

 
وقتی بجای اینکه حرف های این روزهای رهبری را آویزه گوشت کنی به دنبال رفع حصر خاتمی باشی،وقتی نگران دیدارهای فائزه هاشمی و سران بهائیت نباشی ؛آنوقت می شوی غلامرضا تاجگردون

میدانی چرا آقای نماینده؟
برای اینکه آنروز که آبی های پایتخت چهار گل از قرمزهای پایتخت خوردند بر روی صفحه اينستاگرامت به احترام و عشق پرسپولیسی بودنت عدد 4 را قرار دادی...یادت که نرفته چند روز بعد هم چنین تغییری در اينستاگرامت را انجام دادي .

اما آنروز دو دختر نوجوان شهرت دست به خودکشی زده بودند،آیا نمی توانستی یادی از آنها داشته باشی!
یا به دلیل اینکه انتخابات تمام شده بود دیگر برایت فرقی نمی کرد.
اما نه آقای نماینده؟!
من اگر جای تو بودم به جای عدد 4 بر روی صفحه اينستاگرامم می نوشتم:18000 
چرا 18000؟
به احترام 18000بيکار گچسارانی!

راستی آقای تاجگردون اگر تیم نفت گچساران قبل از انتخابات بازی داشت پیگیر اتوبوس هواداران و تذکر به مدیرعامل منصوب خودت نمی شدی ؟
آیا اگر تیم فوتبال شهرت قبل از انتخابات در چنین وضعی قرار می گرفت هیچ گونه پاداشی به آنها نمی دادی!.4 نه 18000 قشنگ تر است!!!

صبح زاگرس

انتهای پیام/م

دیدگاه‌ها

بابا چرا حرف مفت میزنی تالار عروسی شرکت نفت کجا بود اخه؟کم دروغ بگید . شرکت از داخل کارگراشو کشته از بیرونم شما ملتو . دارن پول خانه سازمانی رو هم از حقوقها کم میکنن . یک کارگر شرکت نفت بعد از پانزده سال سابقه داره یک و سیصد حقوق میگیره مومن ...تاجگردون اگه میره نوراباد واسه اینه که لابی کنه با نماینده های مجلس برای گرفتن حق گچساران . نمی دانی این رو بدان که بیکاری امروز نتیجه کم کاری مدیران و نمایندگان ادوار قبلی هست نه تاجگردون که میراث دار این همه بدبختیه این شهره سامانس
شما نگهبانها وکارگرای بدبخت خودتونو شرکت نفتی حساب نکنید، اونایی که 12و13میلیون حقوق میگیرن منظور نویسندست که تعدادشون هم خییییییلی زیاده ما بخیل نیستیم بگیرن، ولی اون اقای بیکار که پول نون خریدن رو نداره واون کارمنداداره ی صنعت ومعدن که ماهی800هزارتومن حقوقشه چه گناهی کرده ؟ بنده خودم به تاجگردون رای دادم ولی تاجگردون ادعا داره که رئیس کمیسیون بودجَست چرا یه تعادل یک هزارمی برقرار نمیکنه؟
واقعآ که حرف بی ربط زدی ها....آخه مرد حسابی دختر14ساله که خودشو کشته چ ربطی ب نماینده داره...برو از خانوادش سوال کن...مگه تاجگردون پیگیر چنتا کار باشه...ب والله تاریخ برای گچساران و باشت چنین نماینده ای نخواهد آورد...واقعا که چرت نوشتی...

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها