نظرسنجی

عملکرد شورای ششم دوگنبدان را تا کنون چگونه ارزیابی می کنید؟
25. ارديبهشت 1395 - 21:28
داعش با طراحی یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند و شستشوی مغزی کودکان درصدد آماده کردن آن‌ها برای انجام عملیات تروریستی است.

به گزارش آفتاب جنوب،گروه تروریستی داعش در اقدامی جدید یک اپلیکیشن برای تلفن‌های هوشمند طراحی کرده است و به این وسیله سعی در شست‌وشوی مغزی کودکان و آماده کردن آن‌ها برای عملیات تروریستی دارد. 

 

این اپلیکیشن که بوسیله واحد تبلیغات داعش طراحی شده، یک برنامه آموزش زبان عربی است و به خوبی در میان کودکان جا باز کرده است. اما واقعیت در پیام پس پرده آن است. 

 

در این اپلیکشن حروف الفبای عربی به شکل گام‌به‌گام و با ارائه ترانه‌ آموزش داده می‌شود. آنچه در این نرم‌افزار آموزشی می‌تواند از کودکان قاتلان بالفطره بسازد، مثال‌های مورداستفاده در معرفی حروف است. در حالی که برای آموزش هر حرف می‌توان از کلمات مناسب برای کودکان همچون ستاره، بادکنک یا کیک تولد استفاده کرد در این نرم‌افزار از کلماتی همچون اسلحه، شمشیر، گلوله و یا موشک برای تداعی حروف در ذهن کودکان استفاده شده است. 



بر این اساس، طراحی چنین نرم‌افزاری در راستای سیاست‌های جنبش "فرزندان خلافت" (Cubs of the Caliphate) برای آماده‌سازی اذهان کودکان در آینده است و گفته می‌شود برگرفته از فعالیت‌های هیتلری مکتب نازیسم در دهه‌های 1930 و 1940 است. 

 

این نرم‌افزار تلفن همراه به‌وسیله واحد تبلیغات داعش موسوم به "کتابخانه حمیت" (Library of Zeal) طراحی، تولید و منتشر شده است.

عکس/ نرم‌افزار آموزشیِ داعش برای کودکان!



عکس/ نرم‌افزار آموزشیِ داعش برای کودکان!



عکس/ نرم‌افزار آموزشیِ داعش برای کودکان!

نظرات کاربران

تازه های سایت

پربازدیدها